0 1 0 0 0 7.12.2004Reklama GP wyróżniona w konkursie Złote Orły 2004Spot reklamowy GP „Zmień baterie na lepsze” został wyróżniony w 7. edycji festiwalu reklamowego w Polsce. GP Battery (Poland) otrzymało nagrodę prestiżowego konkursu Złote Orły w kategorii film – dom, biuro, środowisko za spot pt. „Zwierzęta”.
0 1 0 0 0 7.12.2004Pop-upy niezwyciężoneReklama internetowa w Polsce cały czas intensywnie się rozwija, świadczą o tym zarówno zwiększające się wpływy z reklamy on-line, jak i coraz to nowe formy reklamy wymyślane przez wydawców.
0 1 0 0 0 7.12.2004Zupełnie zbędny dźwigAutomatyka wciska się niemal w każdą dziedzinę naszego życia. Tym razem pomaga nam ona organizować czas w trakcie zaparzania herbaty.
0 1 0 0 0 7.12.2004Targi Mody 2005Tradycyjnie pod koniec roku polscy przedsiębiorcy spotykają się na proeksportowym seminarium „Targi Mody”, podczas którego poznają atrakcyjne rynki zbytu, uzyskują informacje o aktualnej ofercie targowej na następny rok, a także o możliwościach skorzystania z funduszy wspierających eksport.
0 1 0 0 0 7.12.2004A to banan!Masz dość zabierania bananów do szkoły lub pracy tylko po to, by wyciągnąć z torby owocową papkę? Najnowszy wynalazek pozwala bezpiecznie transportować banany w każdych warunkach.
0 1 0 0 0 7.12.2004Wątpliwa atrakcjaWibrują i ćwierkają. Dwa owalne, błyszczące, 2.5-calowe magnesy wydają się zupełnie bezużyteczne, a jednak... Wystarczy je podrzucić, przybliżyć jeden do drugiego i zaraz zaczynają działać.
0 1 0 0 0 7.12.2004Rybka w myszce?Jeśli pracujesz całe dnie i noce przy komputerze i potrzebujesz miłego, acz bezproblemowego towarzystwa, kup sobie myszkę.
0 1 0 0 0 7.12.2004Rybki z ferajnyManiacy gadżetów uwielbiają zagracać swoje biurko wynalazkami. Ich radość wzrasta, jeśli urządzenie posiada wtyczkę USB. Takim wynalazkiem jest stołowe akwarium, które tworzyłoby idealnie dobrany komplet ze specjalną myszką (pisaliśmy o tym w artykule Rybka w myszce?).
0 1 0 0 0 7.12.2004Nowy klient agencji DCSAgencja Reklamowa DCS podpisała umowę z koncernem Nafta Polska SA. W ramach nawiązanej współpracy agencja jest odpowiedzialna za opracowanie nowego,całościowego Systemu Identyfikacji Wizualnej firmy.
0 1 0 0 0 7.12.2004Najbardziej leniwe miejsce w sieci7 grudnia o godz.6.27 został oficjalnie otwarty portal WitajLenistwo.pl. Portal WitajLenistwo.pl powstał z inspiracji francuskim hitem wydawniczym "Witaj,Lenistwo!" Corinne Maier. Portal jest pierwszym etapem kampanii public relations dotyczącym książki. Za kreację oraz media relations odpowiada firma Creative PR (www.creativepr.pl).