0 1 0 0 0 24.03.2005„Gazeta Prawna” uatrakcyjnia dodatek „Firma i Klient”Przewodnikowa formuła, praktyczne porady i instrukcje do zastosowania w każdej firmie – to główne kierunki zmian w dodatku do „Gazety Prawnej” „Firma i Klient”. Odnowiony szesnastostronicowy dodatek ukaże się we wtorek 29 marca. Na jego łamach dziennikarze „Gazety Prawnej” pomogą w rozwiązywaniu codziennych problemów prawnych, podatkowych i finansowych milionom osób, pracujących na własny rachunek.
0 1 0 0 0 24.03.2005Nowy serwis internetowy Związku Banków PolskichZwiązek Banków Polskich uruchomił nowy serwis internetowy. Jest to reakcja na dynamiczne zmiany zachodzące w gospodarce i sektorze bankowym oraz na nieustannie rosnące oczekiwania internautów w zakresie jakości informacji i usług dostępnych w sieci. Nowy serwis zaprojektowała oraz zrealizowała agencja marketingu interaktywnego, Infinity Group.
0 1 0 0 0 24.03.2005Internauci oglądają TVN, czytają Newsweeka i słuchają RMF FM!Internauci to wyjątkowo aktywni odbiorcy wszelkich przekazów mediowych – wynika z badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA. W dniu poprzedzającym badanie 70,3 proc. internautów oglądało telewizję, 58 proc. przeglądało strony www, a 57,6 proc. słuchało radia.
0 1 0 0 0 23.03.2005Kampania reklamowa Sokółka Okna i DrzwiJeden z wiodących producentów stolarki otworowej – Sokółka Okna i Drzwi S.A. – wyszedł naprzeciw oczekiwaniom Klientów – dał im możliwość zakupu swoich produktów na raty spłacane przez dwa lata bez odsetek, prowizji, ani żadnych dodatkowych opłat. Ta nowa oferta jest tematem kampanii reklamowej prowadzonej w prasie lokalnej, kobiecej i poświęconej domowi i urządzaniu wnętrz. Przekaz reklamowy prócz charakteru sprzedażowego wskazuje na istotne wartości marki Sokółka: ciszę, ciepło i bezpieczeństwo, jakie oferują te wysokiej jakości drewniane okna i drzwi.
0 1 0 0 0 23.03.2005Profesjonalny portal wiedzy dla biznesu NowoczesnaFirma.pl w sieci reklamowej ARBOmedia PolskaW marcu br. do sieci reklamowej ARBOmedia Polska dołączył nowy serwis biznesowy – NowoczesnaFirma.pl. ARBOmedia zajmować się będzie wyłączną sprzedażą powierzchni reklamowej witryny.
0 1 0 0 0 23.03.2005Nowa pizza Classica!22 marca 2005 r. we wszystkich restauracjach Pizza Hut na terenie całego kraju ruszyła promocja nowego, cienkiego ciasta Classica. Równolegle Pizza Hut rozpoczęła działania mające na celu zmianę wizerunku marki.
0 1 0 0 0 23.03.2005„Jedyna taka oferta” Euro RSCG Warsaw dla PeugeotAgencja przygotowała kolejną kompleksową kampanię dla marki Peugeot pod hasłem "Jedyna taka oferta" w telewizji, prasie, radiu oraz internecie, której celem jest poinformowanie o ofercie czterech lat gwarancji na wszystkie wersje modeli 206, 307 i 407 oraz wparcie sprzedaży samochodów z 2004 roku.
0 1 0 0 0 23.03.2005Auto firmowe w mojeauto.plW dniu dzisiejszym, w ramach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl uruchomiony został serwis internetowy miesięcznika Auto Firmowe.
0 1 0 0 0 23.03.2005Rusza kampania firmy Electus S.A.Ruszyła kampania prasowa przygotowana przez wrocławską Agencję Reklamową ARRS Effectica dla firmy Electus S.A. – eksperta w dziedzinie restrukturyzacji zadłużenia jednostek budżetowych Skarbu Państwa i kompleksowym zarządzaniu wierzytelnościami.
0 1 0 0 0 23.03.2005Nowe szaty ReporteraReporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia.