0 1 0 28.09.2005Bankowo w casusBTLAgencja casusBTL rozpoczęła współpracę z Bankiem Zachodnim WBK S.A. Współpraca obejmuje działania dla produktów związanych z linią bancassurance oraz dla projektu systemu informacji o kliencie CIS (Customer Information System).
0 1 0 28.09.2005GPD przygotowała kampanię dla marki Mella85% udziału w rynku galaretek to dla Jutrzenki za mało. 26 września ruszyła kampania telewizyjna galaretek owocowych w czekoladzie Mella przygotowana przez agencję GPD, która stworzyła także strategię nowej kampanii.
0 1 0 28.09.2005„DomBank” partnerem Photo Festival UnionDOM Oddział GETIN Banku SA sponsoruje Unię Europejskich Festiwali Fotografii.
0 1 0 28.09.2005San Markos walczy z grypąTrwa kampania zachęcająca do szczepienia przeciw grypie. Całkowity budżet reklamowy produktów Vaxigrip i Vaxigrip Junior firmy sanofi pasteur, obsługuje San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 27.09.2005Światowy Dzień Serca z Florą pro.activPonad 10 tysięcy osób odwiedziło stoisko Flory pro.activ podczas Światowego Dnia Serca.
0 1 0 27.09.2005Kampanią jesień się zaczynaWłaśnie rozpoczęła się nowa kampania produktów Aviko. Jej celem jest kontynuacja budowy nowego wizerunku marki Aviko oraz promowanie szerokiego asortymentu produktów i nowości w portfelu produktów mrożonych: knedli z owocami, placków ziemniaczanych oraz pyz z mięsem.
0 1 0 27.09.2005Karty kredytowe, debetowe, obciążeniowe – do kogo z ofertą?Ciekawy produkt skierowany do banków przygotowała Spółka PCM. Oferuje ona bazę osób, które w najbliższym czasie chcą ubiegać się o różne rodzaje kart płatniczych.
0 1 0 27.09.2005Pierwsza Dama Litwy otwiera Vabbi Factory Outlet„Cieszę się, że dwa zaprzyjaźnione kraje współpracują ze sobą i że polska firma otwiera swój sklep w Wilnie” – tymi słowami żona prezydenta Litwy - Alma Adamkienia (Adamkus) – uroczyście otworzyła pierwszy zagraniczny sklep Vabbi Factory Outlet. Otwarcie odbyło się w sobotnie przedpołudnie, 24 września br. W gronie gości znalazły się władze lokalne, w tym mer okręgu Soleczniki - Leonard Talmont.
0 1 0 27.09.2005Niezwykła promocja singla „Biały Anioł”Carrefour Polska po raz pierwszy w historii firmy zaangażował się w niezwykłe przedsięwzięcie promocyjno-sprzedażowe na rynku polskim. Na terenie hipermarketów sieci w całym kraju w pierwszym tygodniu października br. pojawi się w sprzedaży niebywała płyta muzyczna – „Biały Anioł” z udziałem Piotra Cugowskiego. Dochód ze sprzedaży w całości przeznaczony jest na cele charytatywne – spełnianie marzeń nieuleczalnie chorych dzieci.
0 1 0 27.09.2005PRO ekologicznieDom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby kampanii reklamowej serwisu Ekoportal.pl. Jest to pierwsza kampania PRO Media House o profilu społecznym. Dzięki Ekoportalowi każdy obywatel będzie mógł swobodnie korzystać ze swojego prawa do informacji na temat ochrony środowiska naturalnego.