0 1 0 0 0 21.04.2005Nowa strona Hyundai Motor PolandFirma Hyundai Motor Poland przygotowała nowy serwis internetowy pod adresem www.hyundai.pl, który zastąpił dotychczasową stronę. Witryna ma na celu pomóc w budowaniu nowego wizerunku marki Hyundai w Polsce.
0 1 0 0 0 20.04.2005Nowa witryna GETIN LeasingFirma GETIN Leasing, jedna z prężniej działających na rynku usług leasingowych zmieniła swój serwis internetowy. Twórcą koncepcji nowego wizerunku on-line jest AS Communications – agencja specjalizująca się w PR on-line.
0 1 0 0 0 20.04.2005Z czego finansujemy swoje marzeniaWraz z nadejściem wiosny coraz częściej myślimy o porządkach, remontach, zmianie mieszkania, sprzętu gospodarstwa domowego czy samochodu... Te śmiałe plany bardzo często realizowane są przy wsparciu instytucji finansowych, od których coraz chętniej pożyczamy pieniądze.
0 1 0 0 0 20.04.2005Nagroda „Dobroczyńca Roku 2004” dla TBWAAgencja TBWA otrzymała nagrodę w kategorii „strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy" w tegorocznym konkursie „Dobroczyńca Roku”. Nagrody przyznawane są od 2000 roku przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Wręczenie nagród odbyło się podczas gali konkursu 19 kwietnia w Filharmonii Narodowej.
0 1 0 0 0 20.04.2005„Impresja pełna aromatu”Z końcem marca Przedsiębiorstwo Prima S.A. wprowadziło na rynek odmienioną kawę mieloną Primę Arabikę. Producent ulepszył aromat produktu, zmienił szatę graficzną i nazwę na Prima Impresja 100% Arabika. Zmiany wspiera sprzedaż promocyjnych zestawów, zawierających dwa opakowania Primy Impresji (250g) wraz z ekskluzywną szklanką do Cafe Latte oraz przepisem jej przyrządzenia.
0 1 0 0 0 20.04.2005Pfleiderer nowym klientem agencji ARRS EffecticaNajwiększa wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica, specjalizująca się w branży budowlano-inwestycyjnej nawiązała bliską współpracę z Grupą Pfleiderer w Polsce.
0 1 0 0 0 20.04.2005Just dla Tubądzina w InternecieZ początkiem kwietnia wystartowała pierwsza odsłona kampanii internetowej znanego producenta płytek ceramicznych – Ceramiki Tubądzin, przygotowana przez agencję Just. Kampania jest wsparciem działań prasowych i kontynuacją kampanii wizerunkowej Tubądzina, rozpoczętej w lutym reklamą w prasie kobiecej i branżowej. Marka Tubądzin po raz kolejny podkreśla swój wizerunek stylisty wnętrz.
0 1 0 0 0 20.04.2005Poczujesz różnicę…Firma Südzucker Polska wprowadza na polski rynek cukier trzcinowy i cukier kandyz pod marką „Cukier Królewski”. Decyzję o wprowadzeniu nowych produktów poprzedziły badania rynku. Okazało się, że kobiety (bo to one głownie decydują o zakupach) zainteresowane są takimi produktami, bardzo chętnie też poznają ich walory oraz możliwości zastosowania.
0 1 0 0 0 20.04.2005Euro RSCG Warsaw dla CitroenaWystartowała multimedialna kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla Citroën Xsara Picasso, Citroën Berlingo, Citroën C5 VAN pod hasłem „VAT”.
0 1 0 0 0 20.04.2005Kampania Citroën JumperRuszyła kolejna kampania dla marek Citroën Jumper, Citroën Berlingo Furgon, Citroën C15 przygotowana przez Euro RSCG Warsaw, obejmująca prasę ogólnopolską (GW, Fakt, Rzeczpospolita, Super Express, Polityka, Newsweek, Wprost), prasę lokalną, radio (Radio Zet, RMF FM, PR 3) oraz internet.