0 1 0 0 0 27.04.2005Kolejna kampania promocyjna apartamentów Skanska w internecieWraz z rozpoczęciem promocji na wybrane apartamenty w projektach mieszkaniowych w Warszawie, Skanska zaczęła kampanię sprzedażową w internecie. To pierwsza w tym roku akcja online wspierająca działania marketingowe z zakresu sprzedaży apartamentów.
0 1 0 0 0 27.04.2005Paprini laureatem Konkursu Jakości ProduktówSos paprykowy PAPRINI został laureatem III edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów "NAJLEPSZE W POLSCE" (THE BEST IN POLAND) -dawniej Dobre, bo polskie, zdobywając certyfikaty jakości.
0 1 0 0 0 27.04.2005„Selekcja” i Franco Feruzzi w rytmie lat 20.18 kwietnia w warszawskim klubie Selekcja odbył się taneczny pokaz mody w rytmie lat 20. - „Rythms of Fashion”. Swoją kolekcję odzieży męskiej i dodatków zaprezentowała znana marka Franco Feruzzi. W pokazie uczestniczyły także takie firmy, jak Bata czy Atlantic. Klimat imprezy przywodził na myśl lata 20.
0 1 0 0 0 27.04.2005Debiut rynkowy nowego produktu koncernu UnileverNa półkach sklepowych pojawiła się nowość koncernu Unilever – pierwszy w Polsce napój jogurtowy zawierający naturalne sterole roślinne Flora pro.active.
0 1 0 0 0 26.04.2005Nowy wizerunek Media ExplorerNowe logo, zmieniona aplikacja meOnline oraz nowoczesny design witryny internetowej to wyniki realizacji przyjętej na początku roku strategii rozwoju firmy. Pod adresem www.mediaexplorer.com.pl znajdują się informacje dotyczące spółki, oferowanych przez nią usług monitoringu mediów oraz analizy przekazów mediowych.
0 1 0 0 0 26.04.2005Euro RSCG 4D dla Winiar22 kwietnia rozpoczęły się akcje degustacyjne nowej propozycji Winiary: Gotowych Sosów Doskonała Kuchnia. Na specjalnie przygotowanych stanowiskach, wyposażonych w kuchenki elektryczne, piekarniki oraz niezbędny sprzęt do przygotowania gorących potraw przyrządzane są dania, z użyciem nowych gotowych sosów Winiary.
0 1 0 0 0 26.04.2005Najnowszy raport IAB Polska na temat rynku internetowego w 2004r.IAB Polska opracowało raport pt. „Internet 2004. Polska, Europa i świat”. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników Internetu w Polsce i na świecie, wydatków na reklamę internetową oraz e-commerce. Raport wskazuje również najpopularniejsze formy reklamy internetowej i prognozy dotyczące rozwoju tego rynku.
0 1 0 0 0 26.04.2005Kampania na otwarcie nowych marketów OBIJuż po raz kolejny Republika Dobrej Marki San Markos uczestniczyła w przygotowaniu kampanii inaugurującej otwarcie nowych marketów OBI, tym razem w Lubinie i Lublinie.
0 1 0 0 0 26.04.2005OKO REKLAMY wręczoneZbigniew Grzeszczuk (Osobowości Roku) oraz firmy: Studio Reklamy Habas (Najlepsza Agencja Reklamowa), Jett Studio (Najlepszy Importer), Keback Polska (Najlepszy Producent) oraz Multigrafika (Najlepszy Producent), to laureaci piątej edycji nagród OKO REKLAMY. Dwie, wyjątkowe statuetki KRYSZTAŁOWE OKO REKLAMY trafiły do firm: Kulik oraz Senator Polska.
0 1 0 0 0 26.04.2005HOT – Miejski System Dobrej Informacji – nowy magazyn w portfolio ARBOmedia PolskaHOT – to pierwszy polski tzw. „flyers”, czyli magazyn informacyjny połączony z portalem internetowym (www.hotmagazine.pl i www.hotmag.pl), który z początkiem maja oficjalnie pojawi się na rynku prasowym. Jego formuła wzorowana jest na londyńskich i berlińskich magazynach bezpłatnych –„flyersach”, które są zdecydowanie najpopularniejszym źródłem informacji miejskich w zachodniej części Europy.