0 1 0 0 0 24.05.2007V&P przygotowuje kampanię BTL dla Diageo PolskaW połowie czerwca ruszy kampania promocyjna gotowych drinków na bazie wódki – Smirnoff RTD. Działania promocyjne prowadzone będą w kanale on trade, czyli w punktach gastronomii.
0 1 0 0 0 24.05.2007Hand Made opracowuje Gumbę LumbęAgencja Hand Made stworzyła nazwę i projekt opakowań dla nowego subbrandu Zozoli – Gumba Lumba.
0 1 0 0 0 24.05.200750% firm w Polsce wybrało Orange21 maja ruszyła kolejna kampania przygotowywana przez Euro RSCG 4D dla marki Orange dla Firm. Jest ona kolejną, realizowaną dla operatora przez tę agencję.
0 1 0 0 0 24.05.2007Portal etu.pl zmienia się w eurostudent.plPortal studencki etu.pl, będący własnością wydawnictwa Feniks Media Group zmienia nazwę z etu.pl na eurostudent.pl. Powodem zmiany jest realizacja przez wydawnictwo polityki ujednolicenia tożsamości i wzmocnienia wizerunku marki Eurostudent.
0 1 0 0 0 24.05.2007Zakupy w Makro z Panoramą FirmJuż po raz kolejny klienci sklepów Makro otrzymali bezpłatne wydanie Panoramy Firm. Wspólną akcję Eniro Polska, wydawcy najpopularniejszej książki telefonicznej i sieci Makro przeprowadzono w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Zabrzu. Planowane jest rozszerzenie kampanii o kolejne miasta w Polsce
0 1 0 0 0 24.05.2007Great Open House dla Eveline CosmeticsOd maja 2007 roku agencja marketingu bezpośredniego Great Open House realizuje animacje sprzedaży dla nowego klienta - firmy kosmetycznej Eveline Cosmetics.
0 1 0 0 0 24.05.2007Ostatnie 30 dni na zgłoszenie prac do Konkursu BiuletynówZostał już tylko miesiąc na zgłoszenie prac do VII edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. 21 czerwca mija bowiem termin zgłoszeń magazynów firmowych. To jedyny taki konkurs w Polsce. Udział w nim jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 24.05.2007On Board PR dla MTM OperetkaFirma On Board PR wygrała przetarg na realizację działań promocyjno-wizerunkowych dla Mazowieckiego Teatru Muzycznego "Operetka", instytucji samorządowej propagującej kulturę muzyczną.
0 1 0 0 0 24.05.2007Cumulus wysoko w raporcie Media & Marketing PolskaWśród dwóch kluczowych kryteriów oceny agencji niesieciowych Cumulus zajął dwukrotnie drugie miejsce w Polsce. Cumulus zajął także pierwsze miejsce w kategorii rozwiązań strategicznych wśród agencji niesieciowych. Raport w części niesieciowej został opracowany na podstawie ankiet satysfakcji klientów z pracy z 40 agencjami reklamowymi.
0 1 0 0 0 24.05.2007„Złoty Bit CRM” dla CodidoPlatforma Codido została uhonorowana nagrodą "Złoty Bit CRM" podczas tegorocznej edycji konferencji CRM GigaCon wygrywając między innymi z systemem CRM firmy Microsoft.