0 1 0 0 0 27.10.2006„Gazeta Wyborcza” na Wszystkich ŚwiętychW trzech kolejnych lokalnych wydaniach przed dniem Wszystkich Świętych „Gazeta Wyborcza” doradzi, jak bezpiecznie dojechać na cmentarze. „Gazeta Stołeczna” dołączy również „Spacerownik“ po historycznych cmentarzach Warszawy i mapę Starych Powązek.
0 1 0 0 0 27.10.2006easygo.pl zwycięzcą konkursu Teraz Internet na najlepsze strony www w polskim InterneciePortal turystyczny easygo.pl finalistą i laureatem konkursu "Teraz Intrenet". To już VI edycja prestiżowego rankingu na najlepsze strony www w polskim Internecie. easygo.pl odebrał laur zwycięzcy w kategorii turystyka.
0 1 0 0 0 27.10.2006Czarny koń „Machiny”Wytwórnia Universal kupiła prawa do nakręcenia filmu o jej życiu. Ona sama kocha pieniądze. Zdobywanie ich to jak rodzenie dziecka. Owocem jest wielki czek. Missy Elliott. Czarny koń, gwiazda listopadowej „Machiny”. W ósmym numerze 500 nagród do wygrania, w tym samochód Nissan350Z Roadster (cabrio) o wartości 220 tysięcy PLN.
0 1 0 0 0 27.10.2006SALES LINK dla hiszpańskiego Zrzeszenia Producentów Regionu CRDOP KAKI RIBERA DEL XÚQUERAgencja SALES LINK realizuje akcję promocyjną dla hiszpańskiego Zrzeszenia Producentów Regionu CRDOP KAKI RIBERA DEL XÚQUER
0 1 0 0 0 27.10.2006„Głosuj jak chcesz”Ruszyła kampania frekwencyjna stowarzyszenia Wybieram.pl. W ramach akcji „Głosuj jak chcesz” Wybieram.pl namawia młodych ludzi do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych.
0 1 0 0 0 27.10.2006Japończycy stawiają na PanasonicaPanasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, został uznany za najwyżej ocenianą markę branży elektronicznej w Japonii według badania Brand Japan 2006, przeprowadzonego przez Nikkei BP Consulting.
0 1 0 0 0 26.10.2006Najlepsze strony polskiego InternetuW czwartek (26 października 2006 r.) w warszawskim klubie „Organza” ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu „Teraz Internet”.
0 1 0 0 0 26.10.2006Komputer zagraża zdrowiuZaburzenia wzroku, drętwienie pleców i karku, ból nadgarstków, mrowienie w stopach – to codzienność większości pracowników biurowych. Przeprowadzone właśnie w biurach ogólnopolskie badania stanowisk pracy „Ergotest” dowodzą, iż pozornie lekka praca przy komputerze jest źródłem poważnego dyskomfortu. Na co dzień lekceważone dolegliwości z czasem mogę przerodzić się w poważne schorzenia.
0 1 0 0 0 26.10.2006Leo Burnett zwycięzcą w przetargu IKEAW trwającym od kilka miesięcy procesie przetargowym Leo Burnett Warszawa ponownie wygrała budżet reklamowy marki IKEA. Leo Burnett będzie odpowiedzialna za całość działań komunikacyjnych marki IKEA w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”16 października 2006 r. rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska. Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy - kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.