0 1 0 0 0 3.08.2007Lajkonik nagrodzony Złotym Godłem „Laur Konsumenta 2007”W lipcu bieżącego roku ogłoszono wyniki ogólnopolskiego badania, które pozwoliło wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na polskim rynku. Produkty marki Lajkonik zostały uhonorowane najwyższą nagrodą w kategorii słone przekąski: Złotym Godłem "Laur Konsumenta 2007".
0 1 0 0 0 3.08.2007AMS i TBWA dla Fundacji Aktywnej RehabilitacjiNiespotykana dotąd w Polsce kampania społeczna skierowana do osób niepełnosprawnych i ich opiekunów pojawi się w Warszawie, trzeciego sierpnia, na nośnikach reklamowych firmy AMS.
0 1 0 0 0 3.08.2007Innowacyjny sposób raportowania w ContactPointContactPoint, firma specjalizująca się w usługach call/contact center, udostępnia swoim Klientom nowy sposób przekazywania raportów i komentarzy z prowadzonych kampanii.
0 1 0 0 0 3.08.2007Dr. Oetker Marką Wysokiej ReputacjiDr. Oetker zdobył tytuł Marki Wysokiej Reputacji w tegorocznej, drugiej edycji badania Premium Brand 2007. Badanie objęło mieszkańców całej Polski. Zbadano w nim reputację zgłoszonych marek wśród konsumentów oraz menedżerów i biznesmenów.
0 1 0 0 0 3.08.2007Aquapark Łódź Fala klientem Telma Group CommunicationsTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z największym w Polsce aquaparkiem powstającym w Łodzi – Aquapark Łódź Fala. Umowa obejmuje kompleksową obsługę public relations, w szczególności regularne działania media relations oraz community relations, a także doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej.
0 1 0 0 0 3.08.2007Nowe nośniki w ofercie Macro Art PolandFirma Macro Art Poland od 6 lat specjalizująca się w reklamie w galeriach handlowych poszerzyła swoją ofertę o nowoczesne nośniki – monitory multimedialne.
0 1 0 0 0 3.08.2007EM Lab powiększa portfolioPortfolio agencji EM Lab powiększyło się o kolejnego ważnego klienta. Po zakończonym niedawno przetargu podpisana została umowa o długofalowej współpracy pomiędzy agencją experiential marketingu EM Lab a Bankiem Nordea.
0 1 0 0 0 3.08.2007Misiowa promocja Nivea BabyMarka Nivea Baby wraz z siecią Rossmann przygotowała trzy etapową promocję konsumencką, która rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca roku. Akcja realizowana jest w największych miastach w całej Polsce i skierowana jest przede wszystkim do mam niemowląt i dzieci w wieku do 3 lat.
0 1 0 0 0 3.08.2007Media Agory na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi"Gazeta Wyborcza", bezpłatny dziennik "Metro", portal Gazeta.pl oraz AMS współpracują ze Stowarzyszeniem "Dwa Brzegi" przy pierwszej edycji festiwalu "Dwa Brzegi". Media Agory aktywnie włączają się w święto kina w Kazimierzu Dolnym.
0 1 0 0 0 3.08.2007Cityboard Media promuje Tour de PologneCityboard Media, jako patron mediowy, rozpoczęła kampanię promującą 64. Tour de Pologne UCI ProTour. Na 220 cityboardach zlokalizowanych w miastach, przez które będą przejeżdżać kolarze oraz w największych aglomeracjach Polski, są eksponowane plakaty Tour de Pologne.