0 1 0 0 0 2.10.2007Wspólne przedsięwzięcie Eski Rock i 4 Fun TV5 października startuje nowy program „Rockowanie” - wspólna lista przebojów ESKI Rock i 4 Fun TV. Co piątek od 18:00 na antenie radiowej będzie prezentowana 10-ka najpopularniejszych rockowych piosenek tygodnia, a po 19:00 zobaczą je widzowie 4 Fun TV. Listę prowadzi DJ ESKI Rock, Robert "Pegaz" Zawieja. Lista układana będzie na podstawie głosów słuchaczy i widzów uzyskanych w sms-owym głosowaniu.
0 1 0 0 0 2.10.2007Rodzice dzieci posiadających telefony komórkowe są… bardziej trendyAcxiom Polska przyjrzał się rodzicom, których pociechy posiadają własne mobilne telefony. Okazało się, że tacy rodzice posiadają pewne specyficzne cechy i stanowić mogą bardzo interesującą grupę konsumentów. Osoby te, w wieku 30-59 lat żyjące we wspólnym gospodarstwie domowym ze swoimi latoroślami, wykazują duże większe niż przeciętni ludzie w ich wieku, zainteresowanie komputerami i Internetem (36% versus 27% zainteresowanych osób w wieku 30-59 lat), grami komputerowymi (22% versus 14%) czy słuchaniem muzyki (45% versus 39%).
0 1 0 0 0 2.10.2007Rusza druga edycja kampanii Ergotest.plMimo, iż praca biurowa uchodzi za lekką, wykonywana codziennie przez 8 godzin niesie ze sobą spore zagrożenia. Bóle ramion, problemy z krążeniem, zaburzenia wzroku – to skutki nieergonomicznych stanowisk pracy. Aby dowiedzieć się jak im zapobiec wystarczy wejść na www.ergotest.pl i wypełnić interaktywną ankietę.
0 1 0 0 0 2.10.2007Przyjaźń w Internecie nie istnieje (Gazeta.pl, Guardian)Przyjaźń internetowa nie jest prawdziwą przyjaźnią, Gazeta.pl (tłum. z Guardiana), 22.09.2007W artykule omawiane są relacje, jakie nawiazują członkowie społeczności internetowych typu Facebook, MySpace czy Goldenline. Przesadą okazuje się sądzenie, że można tą drogą nawiązać przyjaźnie. Istotnym elementem jest bowiem spotkanie twarzą w twarz.
0 1 0 0 0 1.10.2007Albedo Marketing dla firmy Henkel„Zrobisz większe wrażenie” – pod tym hasłem rozpoczyna się nowa, jesienna promocja kosmetyków z asortymentu Schwarzkopf & Henkel. Promocja obejmuje produkty marek Fa, Schauma, Taft, Vademecum, Schwarzkopf Re-Nature, Hattric i Bac.
0 1 0 0 0 1.10.2007ID Advertising obsługuje DaimlerChrysler Financial ServiceZadaniem agencji było stworzenie nowej komunikacji dla DCFS. Propozycje przygotowane przez ID oraz hasło "Najlepsze samochody, najlepsze finansowanie", najlepiej odpowiadały na potrzeby Klienta.
0 1 0 0 0 1.10.2007Żyj zdrowo z SagememSagem Communication Poland zaangażował się w akcję "Żyj Fresh" zorganizowaną przez firmę Bakalland. W ramach konkursu promowanego przez producenta bakalii osoby, które zakupią mieszankę Fresh, będą mogły wygrać m.in. telefony komórkowe Sagem my300C.
0 1 0 0 0 1.10.2007Aluminiowa kampania wizerunkowa AudiRuszyła kampania wizerunkowa Audi, w ramach której agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki, kompleksowo obsługująca markę Audi, stworzyła przekaz billboardowy, prasowy oraz ambient.
1 1 0 0 0 1.10.2007Druga odsłona intensywnej kampanii ReporteraZ początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiej kampanii Intensity. Najnowsza komunikacja marki Reporter odwołuje się do światowego advertisingu. Odważny, zdecydowany, przemyślany przekaz silnie nawiązuje do miejskich inspiracji. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nową perspektywę komunikacji i aranżacji „ciucha” w przestrzeni miejskiej .
0 1 0 0 0 1.10.2007E.P. Creative Services dla NesteAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przygotowała kolejną kampanię promocyjna dla sieci automatycznych stacji paliw Neste