0 1 0 0 0 6.11.2007IMIGe Poland dla PlayNa uczelniach wyższych i w szkołach średnich na nośnikach należących do IMIGe Poland, w połowie października wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej Play.
0 1 0 0 0 6.11.2007Easycall podąża śladem operatorów komórkowycheasyCALL, wspólnie z producentem bramki - firmą D-Link, przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę. Operator oferuje w specjalnej, promocyjnej cenie bramkę VoIP typu DVG-2001S. D-Link DVG-2001S jest niewielkich rozmiarów bramką telefonii internetowej pozwalającą na prowadzenie rozmów o wysokiej jakości nawet przy wolnych łączach internetowych, z użyciem zwykłego aparatu telefonicznego (również bezprzewodowego).
0 1 0 0 0 6.11.2007Jak korzystamy z poczty elektronicznej?Aż 56% przebadanych przez Sare internautów posługuje się trzema lub więcej adresami e-mail. Jednak z roku na rok liczba takich osób spada – wynika z opublikowanego właśnie raportu dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce.
0 1 0 0 0 6.11.2007Palcem po mapie Sri LankiAnimowana, interaktywna mapa, ponad 200 zdjęć oraz setki wypisów z literatury podróżniczej złożyły się na niezwykły portret Sri Lanki dostępny od października w internecie.
0 1 0 0 0 6.11.2007Coffeeheaven polska w sieciOd listopada rusza polska strona internetowa firmy coffeeheaven. Pod adresem www.coffeeheaven.pl znalazły się informacje na temat firmy i jej produktów.
0 1 0 0 0 6.11.2007Haribowe niespodzianki na święto MisiaW tym roku przypadają dwa „misiowe” święta. Zbliżający się Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia obchodzony 25 listopada oraz 85-te urodziny Misia Haribo. Aby uczcić te okazje, firma Haribo przygotowała dla swoich małych fanów zestawy żelków i gum rozpuszczalnych – Haribox.
0 1 0 0 0 6.11.2007Brain i FFCreation nagrodzone na EffieAgencje Brain i FFCreation zostały nagrodzone brązem na tegorocznym konkursie Effie w kategorii: Usługi telekomunikacyjne za kampanię „Nadchodzi 4”.
0 1 0 0 0 6.11.2007Wspólny projekt Ecco Kids Shop oraz LegoEcco Kids Shop oraz Lego zrealizują wspólny projekt. W sobotę 17 listopada, na terenie warszawskiej Galerii Mokotów, trwać będzie budowa gigantycznego buta Ecco z klocków Lego. Do zabawy zachęcane będą wszystkie dzieci obecne tego dnia w centrum handlowym. Wydarzeniu towarzyszyć będą liczne gry i animacje. Imprezę uświetnią swoją obecnością gwiazdy i ich dzieci
0 1 0 0 0 5.11.2007Wittchen marką Superbrand PolskaFirma Wittchen otrzymała tytuł Superbrand Polska i tym samym potwierdziła swoją przynależność do grona najsilniejszych i najbardziej ekskluzywnych marek w Polsce.
0 1 0 0 0 5.11.2007Play wybiera technologię SASMultimedialny operator PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej na rynku platformy Business Intelligence.