0 1 0 0 0 3.01.200810 najbardziej cynicznych sieciowych przepowiedni na rok 2008 (ClickZ)D. Sweet, 10 Most Cynical Online Predictions for 2008, "ClickZ", 21.12.2007Strzeżmy się!...ehm, znaczy - śmiejmy się!;)
0 1 0 0 0 3.01.2008Ogólnopolski konkurs im. M. Orłowicza rozpoczęty12 grudnia 2007 roku Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosiła rozpoczęcie VI edycji konkursu im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe, radiowe i telewizyjne promujące polską turystykę krajową. Organizatorzy zapraszają do udziału w konkursie wszystkich dziennikarzy, którzy w 2007 roku podjęli temat turystyki na łamach prasy, radia i telewizji. Opublikowane prace dziennikarskie można przesyłać do 31 stycznia 2008 roku.
0 1 0 0 0 3.01.2008Tytuł „The European Communication Group of the Year” dla Euro RSCG EuropeLes Agences de l'Année, jedna z najważniejszych europejskich organizacji branży komunikacji marketingowej, przyznała Euro RSCG Worldwide tytuł The European Communiaction Group of the Year za rok 2007.
0 1 0 0 0 3.01.2008Crowley dla Sun&Fun HolidaysFirma Sun&Fun Holidays korzysta z Internetu, telefonii i usług infolinii z rozbudowaną platformą funkcjonalności, dostarczanych przez Crowley Data Poland.
0 1 0 0 0 3.01.2008PIA dla OrangePolonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, przygotowała kampanię dla Orange.
0 1 0 0 0 3.01.200897% rozpoznawalności kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki”„Pij mleko! Będziesz wielki” to najbardziej znana, rozpoznawalna i najdłużej trwająca polska kampania społeczna – co potwierdzają badania przeprowadzone przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC.
0 1 0 0 0 2.01.2008PKO BP idzie na marketingową wojnę (Gazeta.pl)M. Samcik, PKO BP gotuje się na wojnę marketingową z Pekao, Gazeta.plPKO BP chce w przyszłym roku odeprzeć atak rosnącego w siłę rywala - Pekao. Główne armaty to rekordowe wydatki na reklamę, odświeżone logo i bardziej aktywne poszukiwanie klientów, także przez internet.
0 1 0 0 0 2.01.2008B3System przeprowadza darmowe audytySpółka B3System S.A. wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów proponuje bezpłatną usługę polegającą na wykonaniu przeglądu aspektów bezpieczeństwa sieci.
0 1 0 0 0 2.01.2008Na Święta z S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała świąteczną komunikację dla sieci sklepów sportowych The Atlet’s Foot pod hasłem „Gra toczy się wszędzie… Bez przerwy… Na Święta”.
0 1 0 0 0 2.01.2008Kosmetyki Eau Thermal Avene z nowymi promocjamiPod adresem www.avene.com.pl znajdziemy informacje o aktualnych promocjach dermokosmetyków z linii Avene.