0 1 0 0 0 18.01.2008Dobra praca w Pracuj.pl„Szukaj pracy na dobrym portalu” – to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, która rozpoczęła się dziś i potrwa do końca marca. Kampania obejmie stacje telewizyjne, radio, Internet oraz outdoor. Za strategię komunikacji, kreację spotu telewizyjnego oraz pozostałe elementy kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa S4.
0 1 0 0 0 18.01.2008CBeebies spotyka się z dziećmi i zachęca do nauki poprzez zabawęW centrach handlowych największych miast Polski odwiedzać można specjalne kąciki dla dzieci przygotowane przez CBeebies, nowy kanał dla dzieci należący do Global Channels, BBC Worldwide.
0 1 0 0 0 18.01.2008Nutella daje energię na startJuż po raz drugi marka Nutella z portfolio Ferrero, wspiera europejską akcję Rossignol Demo Tour 2008. Amatorzy zimowych szaleństw podczas 14 eventów w największych ośrodkach sportów zimowych w Polsce, mogą przetestować sprzęt marki Rossignol i zasmakować gorących sandwiczy z Nutellą. Całościową strategię komunikacji dla marki Nutella opracował dział public relations agencji Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 18.01.2008Partner of Promotion dla GhelamcoAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Ghelamco Poland, międzynarodowym liderem w branży deweloperskiej. Współpraca obejmuje pełen zakres doradztwa PR.
0 1 0 0 0 18.01.2008Next Search zajmie się marketingiem w wyszukiwarkach w ramach grupy Starcom MediaVestNext Search to departament odpowiedzialny za kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, utworzony w ramach grupy Starcom MediaVest. Szefem nowej struktury został Dominik Wałęga, senior search manager w Next Search, który w chwili obecnej łączy nową funkcję z dotychczasowymi obowiązkami senior managera w swoim zespole klienckim.
0 1 0 0 0 18.01.2008Czy reklama może zmienić świat?Obecnie coraz częściej, równolegle do myślenia o biznesowym sukcesie, mówi się o społecznej odpowiedzialności, jako integralnej części strategii zarządzania. Kampanie csr’owe pokazują istotne problemy, stanowią dialog z otoczeniem, angażują. 23 stycznia kolejnym gościem zespołu Young Professionals będzie Herve de Clerck, Wiceprezes IAA Global ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, inicjator wystawy ACT Responsible.
0 1 0 0 0 18.01.2008Konkurs Mentos Pure Fresh na antenie Radia EskaW najbliższą sobotę, 19 stycznia, na antenie Radia ESKA startuje konkurs Mentos Pure Fresh, czyli hity klubowo odświeżone, którego partnerem jest Perfetti van Melle Polska Sp. z o.o. z marką Mentos.
0 1 0 0 0 18.01.2008Mobilne granie w reklamieRynek mobilnych aplikacji staje się jedną z ważniejszych gałęzi światowego przemysłu rozrywki. 2.5 miliarda telefonów komórkowych działających na całym świecie zaczyna mieć siłę oddziaływania równą samemu internetowi. To wielka gratka dla twórców mobilnej rozrywki i speców od marketingu.
0 1 0 0 0 18.01.2008Kilkumetrowy Alvin przed Złotymi TarasamiJeden z największych dystrybutorów kinowych Imperial wykorzystał w kampanii nowy typ nośnika outdoorowego. Przed warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy stanęła kilkumetrowa figura bohatera filmu „Alvin i wiewiórki”.
0 1 0 0 0 18.01.2008ConTrust dla doradców żywieniowych z SetPointZ końcem 2007 roku Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą SetPoint Doradztwo Żywieniowe, która swoją działalność koncentruje na doradztwie żywieniowym, rozpowszechnianiu zasad zdrowego odżywiania oraz nowoczesnym odchudzaniu. Działania Agencji zostały zaplanowane do końca 2008 roku.