0 1 0 0 0 25.10.2007S4 współtworzy złote równanie z firmą AstorAgencja Reklamowa S4 rozpoczęła działania w ramach kampanii wizerunkowej dla firmy Astor Sp. z o.o. pod hasłem „Złote równanie dla przemysłu”. Kampania ma trwać do końca roku.
0 1 0 0 0 25.10.2007Trzecia edycja badania „Najlepsi Pracodawcy w Polsce”Hewitt Associates, firma doradztwa strategicznego, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ogłosiła rozpoczęcie kolejnej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce (BNP). Hasłem przewodnim BNP 2008 jest “Kultura wysokich wyników”.
0 1 0 0 0 25.10.2007„Gazeta Wyborcza” Dziennikiem Roku„Gazeta Wyborcza” została wybrana Dziennikiem Roku przez „Media&Marketing Polska”. Tygodnik docenił przede wszystkim skuteczność konkurencyjną „Gazety”, która „mimo, że krąg rywali wokół niej się zacieśnia, pozostaje numerem jeden w grupie dzienników opiniotwórczych”.
0 1 0 0 0 25.10.2007Comarch wykorzysta Zamknięty Fundusz Inwestycyjny do finansowania nowych przedsięwzięć internetowychComarch podpisał porozumienie z Forum Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych o przystąpieniu do Zamkniętego Funduszu Inwestycyjnego przez objęcie czterech certyfikatów inwestycyjnych o wartości 250 tysięcy złotych każdy. Celem udziału w Funduszu jest prowadzenie działalności inwestycyjnej w zakresie nowych technologii i usług internetowych. Pierwszym przedsięwzięciem finansowanym przez Fundusz będzie utworzenie spółki utrzymującej rekordy medyczne pacjentów w formie elektronicznej (EHR - Electronic Health Record).
0 1 0 0 0 25.10.2007Event More organizuje Obchody Dnia Energetyka8 października 2007r., w warszawskim Instytucie Energetyki odbyła się uroczystość zorganizowana z okazji Obchodów Dnia Energetyka przez Polską Grupę Energetyczną. Pomysłodawcą i organizatorem imprezy, na którą zaproszono ponad 700 osób była Agencja Event More z Krakowa.
0 1 0 0 0 25.10.2007Poszukując młodości (ClickZ)A. Chen, Targeting Youth Behavior, "ClickZ", 24.10.2007Nie bez przyczyny uważa się, że jednym z najtrudniejszych zadań marketingowych jest stworzenie odpowiedniej strategii komunikacji z młodzieżą. Niestałość w preferencjach lub duża przerzutność uwagi to pierwsze z brzegu przykłady młodzieńczych cech powodujących niechęć do zajmowania się tą grupą demograficzną.
0 1 0 0 0 25.10.2007Money.pl uruchomił BusinessClick – sieć reklamy kontekstowejMoney.pl stworzył pierwszą w Europie biznesową sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka – BusinessClick Sp.z o.o. To kolejny etap budowy grupy internetowej, która obejmie również rynki zagraniczne. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.
0 1 0 0 0 25.10.2007Podsumowanie akcji „Bezpiecznie. W drogę!”Ponad 400 dzieci z czterech miast Polski wyruszyło w tym roku bezpiecznie na wakacje. Było to możliwe dzięki przeprowadzonym badaniom sprawności technicznej autokarów w ramach programu „Bezpiecznie. W Drogę!” zainicjowanego przez firmę Continental Opony Polska.
0 1 0 0 0 25.10.2007Odmień swoje cztery kątymBank wraz z miesięcznikiem Cztery Kąty zaprasza do udziału w akcji "Odmień swoje cztery kąty". Akcja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się listopadowego numeru Czterech Kątów i skierowana jest do osób, które planują zmianę wystroju swojego mieszkania. Akcja potrwa do stycznia 2008.
0 1 0 0 0 25.10.2007BtoB’s Best 2007 (BtoB)BtoB's Best 2007, "BtoB", 22.10.2007Tytuł mówi sam za siebie... gratulacje dla wyróżnionych!;)