0 1 0 0 0 2.06.2008Reed Index: „Tak” dla własnej firmy! Ale nie w bankowościPonad połowa menedżerów oraz specjalistów (52 proc.) deklaruje skłonność do założenia własnej firmy. Gotowość taką najczęściej wyrażają przedstawiciele kadry zarządzającej wyższego szczebla (62 proc.) oraz ci, którzy pracują więcej niż 8 godzin dziennie (58 proc.). To wyniki Reed Index, autorskiego projektu badawczego międzynarodowej firmy doradztwa personalnego Reed.
0 1 0 0 0 2.06.2008Sport.pl na nośnikach PIAPolonia Indoor Advertising (PIA) przygotowała kampanię portalu dla Agory.
0 1 0 0 0 2.06.2008Outsourcing w sektorze horecaFirma Horeca Strategies wprowadziła usługę outsourcingu dystrybucji i sprzedaży w sektorze horeca (gastronomia) w Polsce.
0 1 0 0 1 2.06.2008Nośniki na plaży w ofercie Business ConsultingW sezonie letnim 2008 Business Consulting wprowadza do swej oferty nośniki outdoorowe na plaży. Powierzchnie reklamowe znajdować się będą na stanowiskach do masażu, które po raz pierwszy pojawią się na 10 najbardziej uczęszczanych plażach w Polsce.
0 1 0 0 0 2.06.2008KaMODUS dla kampanii „Badaj swoje dziecko”Agencja KaMODUS prowadzi działania PR dla Fundacji Orimari w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”.
0 1 0 0 0 2.06.2008Media Contacts przedstawia TallyAgencja nowych mediów Media Contacts przygotowała niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży „Brzydcy”, której bohaterką jest nastolatka Tally.
0 1 0 0 0 2.06.2008Dobiegł końca kongres agencji monitorujących media FIBEP pod patronatem V. HavlaZakończył się kongres FIBEP, w którym wzięli udział przedstawiciele firm monitorujących media z ponad 40 krajów świata. W tym roku organizatorem spotkania była firma NEWTON Media. W praskim hotelu Marriott dominowały dyskusje dotyczące partnerstwa i zaufania pomiędzy właścicielami danych chronionym prawami autorskimi (wydawcy, nadawcy, RTV, portale internetowe) a firmami zajmującymi się monitoringiem mediów.
0 1 0 0 0 2.06.2008Carlsberg i KIA Motors otwierają Fan ParkMarka Carlsberg i firma KIA Motors, Sponsorzy Główni UEFA EURO 2008, organizują na warszawskim Polu Mokotowskim Fan Park - piłkarski park kibiców.
0 1 0 0 0 2.06.2008Laura Łącz twarzą kosmetyków CeliaLaura Łącz została twarzą kosmetyków pielęgnacyjnych marki Celia. Aktorka, znana z licznych ról teatralnych i filmowych oraz popularnego serialu „Klan”, użyczyła swojego wizerunku do kampanii reklamowej pod hasłem: „CELIA. Pokolenia pięknych Polek”.
0 1 0 0 0 2.06.2008Pegasus Advertising dla firmy SyngentaAgencja Pegasus Advertising przygotowała kampanię prasową na sezon 2008 dla produktów firmy Syngenta. Kampania wizerunkowa objęła marki Amistar oraz Switch.