0 1 0 0 0 3.11.2008Polska światowym centrum neuromarketinguPolska stanie się na kilka dni światowym centrum neuromarketingu. Na początku lutego 2009 r. odbędzie się w Krakowie największa konferencja neurmarketingowa w historii Starego Kontynentu. Swoje wystąpienia w NeuroConnections potwierdziło blisko trzydziestu uznanych ekspertów, wśród których znaleźli się między innymi Tim Ambler, Gary Singer i Martin Lindstrom, oraz przedstawiciele największych firm badawczych, domów mediowych i agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 31.10.2008S4 pomaga Motoroli znaleźć profesjonalistówAgencja Reklamowa S4 przygotowała dla Motoroli w Krakowie zestaw materiałów promocyjnych HR. Działania, których celem jest wsparcie krakowskiego oddziału Motoroli w pozyskiwaniu wysoko wykwalifikowanych kandydatów do pracy rozpoczną się w listopadzie.
0 1 0 0 0 31.10.2008„Weź dealera w obroty” – Paralotna dla KIA Motors PolskaAgencja Paralotna przygotowała nową kampanię dla marki KIA cee'd, należącej do portfolio KIA Motors Polska.
0 1 0 0 0 31.10.2008„Ucieczka z akademika” – akcja promocyjna marki Knorr NudleZakończyła się akcja wspierająca kolejną odsłonę kampanii promocyjnej marki Knorr Nudle (Unilever Polska) pod hasłem „Ucieczka z akademika”.
0 1 0 0 0 31.10.2008Rekordowa liczba wolontariuszy przygotowuje się do Światowego Dnia Citi dla Społeczności8 listopada, odbędzie się trzecia edycja Światowego Dnia Citi dla Społeczności, programu realizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Tegoroczne święto wolontariuszy w Polsce zaowocuje 85 projektami prowadzonymi w 33 miastach, miasteczkach i wsiach.
0 1 0 0 0 31.10.2008Colgate Palmolive promuje produkty z linii Ajax ProfessionalColgate Palmolive (Poland) Sp. z o.o przygotowała jesienną kampanię promocyjną wspierającą sprzedaż produktów z linii Ajax Professional. W ramach działań BTL zostanie przeprowadzona loteria promocyjna w sieci sklepów Carrefour.
0 1 0 0 0 31.10.2008Przedszkola Zielona Ciuchcia z agencją Prosto Public RelationsSieć przedszkoli Zielona Ciuchcia rozpoczyna współpracę z agencją Prosto Public Relations, która jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie programu lojalnościowego, skierowanego do klientów przedszkoli – rodziców.
0 1 0 0 0 31.10.2008Guarana Communications dla Ośrodka Szkolenia Psów PastelAgencja Guarana Communications rozpoczęła współpracę z Ośrodkiem Szkolenia Psów Pastel. Współpraca obejmować będzie budowanie relacji z mediami, organizację eventów, sponsoring oraz stworzenie społeczności internetowych fanów psich sportów.
0 1 0 0 0 31.10.2008Edelman dla WilnaAgencja Edelman Polska poprowadzi projekt „Wilno – Europejska Stolica Kultury 2009”. W ramach kampanii, realizowane będą działania mające na celu promocję Wilna i komunikację wydarzeń kulturalnych zaplanowanych na przyszły rok w całej Europie. Przewidywanym rezultatem ma być zwiększenie ruchu turystycznego.
0 1 0 0 0 31.10.2008Ferrero na pokładach samolotów PLL „LOT”Agencja Communication Unlimited od dnia 1 listopada 2008 roku rozpoczyna współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT.