0 1 0 0 0 26.03.2008E-financial Sp. z o.o. „Przejrzystą Firmą”Firma E-financial Sp. z o.o., właściciel portali finansowych Inwestycje.pl i Waluty.com otrzymała Certyfikat „Przejrzysta Firma”. Tytuł nadany został przez Dun and Bradstreet Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Machina Design – nowe formy reklamy prasowejWyklejona lustrzaną folią okładka to znak rozpoznawczy drugiego wydania kwartalnika „Machina Design”. Elementy wykonane w technologii hot stampingu pojawią się zarówno na pierwszej stronie okładki, jak na IV okładce w reklamie najnowszej lustrzanki SONY Alfa 350.
0 1 0 0 0 26.03.2008Pentagon Research: Sponsoring sportowy w lutymW badaniu sponsoringu sportowego, przeprowadzonym przez Pentagon Research w lutym, wzięto pod uwagę wszystkie przekazy tv, w których eksponowane były logotypy sponsorów sportu w Polsce. Dyscyplinami, w których sponsorzy zyskiwali najwięcej dzięki relacjom telewizyjnym, okazały się piłka nożna, siatkówka mężczyzn oraz skoki narciarskie. Dopiero trzecia pozycja skoków w miesiącu zimowym jest nowością po kilku latach dominacji.
0 1 0 0 0 26.03.2008Agito.pl uzyskuje miano Przyjaciela KrewniakówAgito.pl – polski hipermarket internetowy z elektroniką użytkową – przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Nova Group dla MillanoNova Group kontynuuje współpracę z producentem czekoladek firmą Millano. Działania prowadzone są dla marki Baron. Agencja przygotowała kreację opakowań sezonowych na Walentynki i Komunię Św. 2008.
0 1 0 0 0 26.03.2008Generali wspiera kampanię społeczną na rzecz transplantacjiGrupa Generali - jako jeden z kilku partnerów - włączyła się do wsparcia akcji społecznej „Łańcuch Krewniaków - Moja Karta Oświadczenia Woli”, promującej ideę transplantacji, przy wykorzystaniu idei Honorowego Krwiodawstwa. Celem kampanii, organizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi - Krewniacy, jest zwiększenie społecznej świadomości dotyczącej transplantacji, przywrócenie zaufania społecznego do transplantologii oraz rozpowszechnianie kart „Oświadczenia woli”.
0 1 0 0 0 26.03.2008IMR advertising by PR dla firmy CowikIMR advertising by PR zajmie się kompleksową obsługą preparatu Migren.
0 1 0 0 0 26.03.2008BRE Bank i młodzi polscy artyściBRE Bank został partnerem cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE. Inauguracja projektu odbędzie się w najbliższy czwartek, 27 marca o 19.00 w warszawskiej galerii DESA Modern przy ul. Koszykowej.
0 1 0 0 0 26.03.2008Ruszyła kampania reklamowa marki TOMAW połowie marca ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania reklamowa marki TOMA. Producentem soków i nektarów TOMA jest firma Pepsi Cola General Bottlers.