Espresso

26 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2008

Pentagon Research: Sponsoring sportowy w lutym

W badaniu sponsoringu sportowego, przeprowadzonym przez Pentagon Research w lutym, wzięto pod uwagę wszystkie przekazy tv, w których eksponowane były logotypy sponsorów sportu w Polsce. Dyscyplinami, w których sponsorzy zyskiwali najwięcej dzięki relacjom telewizyjnym, okazały się piłka nożna, siatkówka mężczyzn oraz skoki narciarskie. Dopiero trzecia pozycja skoków w miesiącu zimowym jest nowością po kilku latach dominacji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2008

Generali wspiera kampanię społeczną na rzecz transplantacji

Grupa Generali - jako jeden z kilku partnerów - włączyła się do wsparcia akcji społecznej „Łańcuch Krewniaków - Moja Karta Oświadczenia Woli”, promującej ideę transplantacji, przy wykorzystaniu idei Honorowego Krwiodawstwa. Celem kampanii, organizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi - Krewniacy, jest zwiększenie społecznej świadomości dotyczącej transplantacji, przywrócenie zaufania społecznego do transplantologii oraz rozpowszechnianie kart „Oświadczenia woli”.

Poprzednie Następne