0 1 0 0 0 15.12.2008Papaya Group ponownie dla Burton SnowboardsAgencja Public Relations Papaya Group przedłużyła współpracę z firmą Snow Unit, wyłącznym przedstawicielem firmy Burton Snowboard na Polskę.
0 1 0 0 0 15.12.2008Świąteczne działania propagujące bezpieczną i trzeźwą jazdę na polskich drogach15 grudnia 2008 roku rusza kolejna już kampania z cyklu „Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie!”. Tak jak w poprzednich odsłonach jej głównym celem jest przekonanie kierowców do tego aby nie prowadzić pojazdów pod wpływem alkoholu. Inicjatorem akcji jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, a partnerem została Komenda Główna Policji – Biuro Ruchu Drogowego. Kampania został przygotowana przy współpracy, zaangażowaniu Polskiego Przemysłu Spirytusowego i potrwa do 15 stycznia 2008.
3 1 0 0 0 15.12.2008„Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” – druga odsłona kampanii Ministerstwa ŚrodowiskaRusza druga odsłona kampanii społecznej Ministerstwa Środowiska realizowanej przez agencje Wunderman i Young & Rubicam.
0 1 0 0 0 15.12.2008!Buzz PR dla Mastergroove StudioAgencja Public Relations !Buzz PR nawiązała współpracę ze studiem postprodukcji filmowej Mastergroove.
0 1 0 0 0 15.12.2008Spotkanie branży internetowej NetDay LublinW sobotę 20 grudnia 2008 roku w Johnny’s Bar & Restaurant przy ulicy Narutowicza 9 o godzinie 15.00 odbędzie się pierwsze spotkanie branży internetowej z cyklu NetDay Lublin.
0 1 0 0 0 15.12.2008SF1 dla marki AstorPod hasłem „Sekret zimowego makijażu Ani Przybylskiej” ruszyła promocyjno-wizerunkowa kampania marki Astor. Za opracowanie strategii, kreację oraz komunikację 360 stopni odpowiada agencja marketingu i sprzedaży SF1.
0 1 0 0 0 15.12.2008„Grzanie zimne w dotyku – więcej możliwości” – kampania reklamowa MastercookFirma FagorMastercook rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej płyty indukcyjne z linii marki Mastercook.
0 1 0 0 0 15.12.2008British American Tobacco promuje program „The Challenge Initiative”Firma British American Tobacco rozpoczęła promocję programu managerskiego „The Challenge Initiative” (TCI). Projekt jest skierowany do studentów ostatnich lat studiów i absolwentów chcących w ciągu dwóch lat przygotować się do objęcia stanowiska kierowniczego w takich działach jak Marketing, Zasoby Ludzkie, Finanse lub CORA (Dział ds. Regulacyjnych i Korporacyjnych).
0 1 0 0 0 15.12.2008Platforma Mediowa Point Group zbada preferencje Polaków w LondyniePlatforma Mediowa Point Group zbada preferencje konsumenckie Polaków mieszkających w Londynie. PMPG SA chce ocenić potencjał londyńskiego rynku. Jeżeli ocena wypadnie pomyślnie, w 2009 r. uruchomiony zostanie projekt skierowany do Polaków w stolicy Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 15.12.200810 zasad e-marketingu według agencji NetArchSebastian Suma, CEO NetArch oraz Adam Cieśla, certyfikowany konsultant Google AdWords w agencji NetArch wystąpili w roli prelegentów na seminarium pt. "E-marketing dla firm - jak efektywnie sprzedawać przez Internet. Wybór kanału promocji dla produktu, tworzenie przekazu marketingowego, mailingi, pozycjonowanie".