0 1 0 8.09.2009„Inaczej nie umiemy” – nowa kampania reklamowa BRE BankuZ początkiem września BRE Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 8.09.2009Agencja Rozwoju Pomorza wspiera Samorząd Województwa PomorskiegoPomorskie ma szansę stać się pierwszym województwem w Polsce, w którym zostanie przygotowany i wdrożony system promocji gospodarczej na skalę całego regionu. Samorząd Województwa Pomorskiego i Agencja Rozwoju Pomorza SA (ARP SA) podpisały w maju umowę na realizację projektu "System Promocji i Informacji Gospodarczej Województwa Pomorskiego" (SPiIG) dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Już niedługo zostanie ogłoszony przetarg na realizację analizy atrakcyjności inwestycyjnej Pomorza.
1 1 6 8.09.2009Startuje nowa kampania Simplusa7 września br. ruszyła ogólnopolska kampania Simplusa, która promuje usługę „Swobodny numer”.
0 1 0 8.09.2009Wirtualne Targi „Health & Beauty”7. września rozpoczęły się wirtualne Targi „Health & Beauty” organizowane przez Online Expo Polska.
0 1 0 8.09.2009UE inwestuje w tworzenie czasopism konsumenckichW Brukseli opublikowano ostateczne rezultaty trwającego trzy lata projektu UE współfinansowanego przez Komisję Europejską, dotyczącego niezależnych porównawczych testów produktów. Organizacje i czasopisma konsumenckie w Polsce, na Cyprze, w Czechach, Rumunii, Słowenii i na Węgrzech otrzymały wsparcie merytoryczne i finansowe.
0 1 0 8.09.2009W kinach nowy etap akcji na rzecz wolnej od narkotyków jazdy samochodemRusza kolejny etap kampanii społecznej „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada”. W Multikinie na terenie całego kraju emitowany będzie spot telewizyjny pokazujący, jak zgubne mogą być skutki prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków.
0 1 0 8.09.2009Konferencja „Nowe trendy w branży spotkań”MPI Poland Club oraz Warsaw Convention Bureau zapraszają na trzecią już w tym roku konferencję dla wszystkich zainteresowanych branżą spotkań i zajmujących się profesjonalną organizacją spotkań biznesowych i innych.
0 1 1 7.09.2009Streetcom wspiera akcję „Fajnie być tatą”Agencja marketingu rekomendacji Streetcom objęła patronat nad kampanią „Fajnie być tatą”.Celem akcji, zainicjowanej przez portal misjatata.pl, jest stworzenie ruchu na rzecz aktywnego i odpowiedzialnego ojcostwa.
0 1 0 7.09.2009Nie przegap Targów EventW jaki sposób i gdzie najlepiej zorganizować konferencję lub wydarzenie określane jako event? Co aktualnie oferuje nam polski rynek eventowy? Nie tylko tego będzie można się dowiedzieć podczas nowych targów eventowych w Warszawie. Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event odbędą się już w dniach 6-8 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c.
0 1 0 7.09.2009Radomianie oceniają swoje miasto w „Szafie”Mieszkańcy Radomia mogą osobiście zgłaszać pomysły i uwagi odnośnie idei i sposobu promocji swojego miasta. Urząd Miejski w Radomiu przygotował dla nich specjalną szafę, w której można nagrać komentarze. Niecodzienny mebel, drewniana szafa dwudrzwiowa z zamontowanym systemem nagraniowym, od dziś przez kilka dni będzie stać przez Urzędem Miejskim na ulicy Żeromskiego. Akcja jest częścią trwających prac nad zbudowaniem Strategii Marki Miasta Radomia.