0 1 0 0 0 1.04.2009Kolman i MediaOn dla SkandiiW 2009 roku Skandia Życie TU S.A. obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności Skandii i wejściem w struktury Grupy Old Mutual postanowiono wypracować jeden spójny wizerunek marki. W kolejne lata Skandia wkracza z nowym logo oraz nową strategią.
0 1 0 0 0 1.04.2009Konferencja „Event w trudnych czasach”Miesięcznik „Event Profit” zorganizuje bezpłatną konferencję branżową „Event w trudnych czasach”, która będzie towarzyszyła targom Event Expo.
0 1 0 0 0 1.04.2009Teatr Cinema z Kostrzewa PRZ początkiem kwietnia br. Teatr Cinema rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz promocji i kreowania wizerunku „Festiwalu Muzyki Teatralnej” w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 1.04.2009Rusza kampania wizerunkowa marki Żywiec1 kwietnia br. startuje najnowsza kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy.
0 1 0 0 0 1.04.2009Polski rynek reklamowy jednak zwalania i odbije się dopiero w 2011 rokuSpadek wydatków reklamowych o prawie - 0,7 proc. i perspektywa spowolnienia na rynku mediów w 2009 roku to widoczne skutki recesji gospodarczej rynku – wynika z najnowszego raportu ZenithOptimedia.
0 1 0 0 0 1.04.2009Rusza kampania „Mam pomysł na biznes”Agencja Reklamowa Niceday jest autorem kampanii reklamowej konkursu „Mam Pomysł na Biznes”, będącego częścią programu „Młodzi w Łodzi”.
0 1 0 0 0 1.04.2009YellowGroup projektuje Artystyczną Podróż HestiiAgencja reklamowa i marketingowa YellowGroup z Gdyni, przygotowała pełną obsługę graficzną projektu "Artystyczna Podróż Hestii". Agencja odpowiada za stworzenie nowego logotypu projektu oraz oprawę graficzną całości przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 1.04.2009Neuron pracuje dla Polskiego Systemu Recyklingu SAPolski System Recyklingu Organizacja Odzysku SA rozpoczęła współpracę z Neuron Agencją Public Relations.
1 1 0 0 1 1.04.2009Kampania społeczna „Przekaż 1%”Krajowe Centrum Kompetencji rozpoczyna drugą edycję kampanii społecznej „Przekaż 1%”, która przekonuje, jak wiele społecznych problemów można rozwiązać dzięki wpłatom z podatku na rzecz fundacji i stowarzyszeń.
0 1 0 0 0 1.04.2009„Poczuj smak tropikalnej przygody” – promocja konsumencka marki Chiquita17 kwietnia rusza promocja konsumencka marki Chiquita pod hasłem: „Poczuj smak tropikalnej przygody”.