1 1 0 0 0 30.10.2009Cristiano Ronaldo w kampanii oleju silnikowego Castrol EdgeCristiano Ronaldo został twarzą nowej serii olejów silnikowych Castrol Edge w najnowszej kampanii wizerunkowej tej marki.
0 1 0 0 0 30.10.2009Ad Publica dla Multifund.plAd Publica rozpoczęła działania public relations dla Netfield SA, właściciela platformy inwestycyjnej Multifund.pl. Podpisana umowa ma charakter długoterminowy.
0 1 0 0 0 30.10.2009Muzyczny kalendarz Lavazza 2010Włoska marka kawy - Lavazza - zaprezentowała nową edycję swojego słynnego kalendarza na 2010 rok: The Italian Espresso Experience - Allegro con brio!”, ze zdjęciami brytyjskiego fotografa mody - Milesa Aldridge’a. Tym razem wiodącym tematem zdjęciem stała się włoska muzyka — ambasador włoskiego talentu, optymizmu i stylu życia
0 1 0 0 0 29.10.2009„Przeżyj własną śmierć” – akcja Antyradia30 października rusza akcja Antyradia „Przeżyj własną śmierć”. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy transplantologii w Polsce.
0 1 0 0 0 29.10.2009Wyszukiwarki skuteczniejsze niż media społecznościowe76% amerykańskich biznesmenów uważa, że media społecznościowe nie przyczyniają się do promocji ich działalności i generowania ruchu na firmowej stronie internetowej. Wciąż to wyszukiwarki pozostają głównym kanałem pozyskiwania informacji w celach biznesowych.
0 1 0 0 0 29.10.2009Effie dla ING Banku ŚląskiegoING Bank Śląski zdobył srebrne Effie za kampanię reklamową „Orędzie”. W kategorii „usługi finansowe” było to najwyższe wyróżnienie. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brain.
0 1 0 0 0 29.10.2009Focus Media Group dla Brown–FormanAgencja Focus Media Group przygotowała kampanię dla Brown–Forman wspierającą launch nowego wariantu smakowego Finlandia Vodka.
0 1 0 0 0 29.10.2009Planet PR integruje sektor kosmicznyW Europie powstaje pierwsza platforma integrująca agencje i specjalistów ds. public relations, pracujących na rzecz sektora kosmicznego. Wspólną misją zrzeszonych w projekcie będzie promocja idei eksploracji Marsa na całym świecie. Inicjatorem pomysłu jest polska agencja Planet PR.
0 1 0 0 0 29.10.2009Konkret PR wspiera projekt EuroGenGuideAgencja Konkret PR rozpoczęła pracę dla EuroGenGuide – międzynarodowego projektu skierowanego do ludzi dotkniętych chorobami genetycznymi oraz specjalistów zajmujących się tymi schorzeniami w Europie.
0 1 0 0 0 29.10.2009Muzeum Plakatu w Wilanowie z Effective Public RelationsAgencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z Muzeum Plakatu w Wilanowie, będącym oddziałem warszawskiego Muzeum Narodowego.