0 1 0 0 0 17.12.2009Świąteczne pakowanie prezentów w Super-PharmAgencja Momentum Worldwide przygotowała specjalną świąteczną promocję dla klientów sieci aptek Super-Pharm.
0 1 0 0 0 17.12.2009Legacy Events — specjaliści od eventów historycznychNa rynku eventowym pojawił się nowy gracz – Legacy Events. Firma oferuje niestandardowe podejście do organizacji dużych imprez o charakterze historycznym.
0 1 0 0 0 17.12.2009Sarto dla wrocławskiego MPWiKAgencja Sarto Public Relations rozpoczęła współpracę z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu. Podpisana 16 grudnia br. umowa obejmuje bieżącą obsługę public relations oraz kampanię informacyjną skierowaną do mieszkańców Wrocławia.
0 1 0 0 0 17.12.2009ABC Promocji dla producenta marki NurseaSynoptis Pharma - firma opracowująca i wprowadzająca na rynek produkty farmaceutyczne - została nowym klientem ABC Promocji.
0 1 0 0 0 17.12.2009Wroom.pl rozpoczyna współpracę z GutPRDziałająca od 2007 roku wyszukiwarka Wroom.pl podpisała umowę z wrocławską agencją GutPR. Umowa dotyczy działań z zakresu media relations.
0 1 0 0 0 17.12.2009Zmiana struktury grupy kapitałowej Adv.plZarząd Adv.pl podjął decyzję o uporządkowaniu struktury grupy kapitałowej. Spółki należące do Grupy Adv.pl zostaną podzielone na dwa odrębne piony: segment komunikacji cyfrowej oraz segment innowacyjnych technologii. SMT Software, spółka IT z grupy Adv.pl zostanie wprowadzona na rynek NewConnect w I półroczu 2010 roku.
0 2 0 0 0 17.12.2009Gant Development zwycięża w listopadowej edycji konkursu City PlakatNiemal naga kobieta w ciąży przesłonięta szalem, czule obejmująca swój brzuch – tak wygląda layout reklamowy firmy Gant Development, który został listopadowym zwycięzcą konkursu City Plakat organizowanego przez Cityboard Media.
0 1 0 0 0 16.12.2009At Media promuje kanały tematyczneKampania, w której dom sprzedaży At Media informuje marketerów o korzyściach wynikających z prowadzenia kampanii w telewizyjnych stacjach tematycznych, rozpoczyna się 15 grudnia br.
0 1 0 0 0 16.12.2009Polymus Integrated Communication dla TUI PolandPolymus wygrał przetarg na obsługę programu lojalnościowego B2C dla biura podróży TUI Poland. Agencja odpowiada za kompleksową realizację projektu – wdrożenie opracowanej strategii, działania CRM oraz komunikację z uczestnikami. Program obejmuje dwie marki należące do TUI Poland: TUI oraz rodzinną markę Scan Holiday.
0 1 0 0 0 16.12.2009„Noc na Ziemi” w PoznaniuPodczas jubileuszowej, 10. edycji Poznańskiego Betlejem na Starym Rynku w Poznaniu odbyła się proekologiczna akcja „Noc na Ziemi”. Pomysłodawcą i organizatorem projektu była agencja reklamowa One Event.