0 1 0 0 0 18.01.2010Viva Polska i Miasto Stołeczne Warszawa dla ChopinaStacja muzyczna Viva Polska we współpracy ze Miastem Stołecznym Warszawa postanowiły uczcić 200. rocznicę urodzin Fryderyka Chopina ośmioma specjalnymi odcinkami programu „Viva Spot”.
0 1 0 0 0 18.01.2010Nośniki Headz na przejściach granicznychHeadz Marketing Partner uruchamia sieć nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych na zachodzie i południu Polski.
0 1 0 0 0 18.01.2010IAB ShowCase „Marketing szeptany i serwisy społecznościowe”Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu IAB ShowCase. 4 lutego w warszawskim hotelu Radisson Sas odbędzie się spotkanie poświęcone działaniom w sferze marketingu szeptanego oraz w serwisach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.01.2010Prime PR stworzy „Galerię Kształcenia”Agencja Prime PR z Katowic podpisała umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach o dofinansowanie projektu „Galeria Kształcenia” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadaniem agencji będzie przeprowadzenie kampanii promującej w województwie śląskim ideę formalnego kształcenia ustawicznego. Kampania rozpocznie się w styczniu i potrwa do końca lipca 2010 roku.
0 1 0 0 0 18.01.2010Posti nowym klientem EasymediaFirma Posti SA wybrała Easymedia do opracowywania strategii i realizacji swoich kampanii reklamowych w mediach.
0 1 0 0 0 18.01.2010Ekrany LED świecą dla dzieciSpoty reklamowe na ekranach diodowych zachęcały poznaniaków do wsparcia rozbudowy Kliniki Onkologii Pediatrycznej w Poznaniu. Akcję społeczno-promocyjną przed Bożym Narodzeniem zorganizowała firma Ledia.
0 1 0 0 0 18.01.2010PeMaPe promuje „Ciacho”Agencja reklamowa PeMaPe zaplanowała i zrealizowała kampanię promocyjną najnowszej komedii sensacyjnej Patryka Vegi, pt. „Ciacho”.
0 1 0 0 0 18.01.2010Spotkanie PDSA – nowy rok, nowe wyzwania6 stycznia br. odbyło się w Warszawie pierwsze w tym roku spotkanie członków branżowego stowarzyszenia Polish Digital Signage Association. W trakcie zjazdu przedstawiono dotychczasowe efekty prac oraz inicjatywy poszczególnych zespołów odpowiedzialnych z ramienia stowarzyszenia za promowanie technologii Digital Signage, wypracowanie spójnej metodologii oraz edukację rynku w Polsce.
0 1 0 0 0 18.01.2010Plusssz Active płaci za oblany egzaminPod hasłem „Poprawki tylko u krawca” ruszyła kampania promocyjna witamin wspomagających pamięć i koncentrację Plusssz Active. Promocja „Poprawki tylko u krawca” oferuje studentom zwrot pieniędzy w przypadku niezdania egzaminu.
0 1 0 0 0 18.01.2010Marcin Gortat w kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”Rusza kolejna odsłona kampanii społecznej „Pij mleko! Będziesz Wielki”.