0 1 0 0 0 3.02.2010„Tyskie. Łączy!” – olimpijska kampania marki Tyskie1 lutego rozpoczęła się zimowa kampania „Tyskie. Łączy!”, związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver.
0 1 0 0 0 3.02.2010Sponsoring sportowy – stabilny wzrost w 2009Mimo kryzysu gospodarczego, który spowodował m.in. duży spadek wydatków na reklamę konwencjonalną, rynek sponsoringu sportowego zachował tendencję wzrostową. Pozycję liderów zachowały Plus, Orlen, Orange oraz Lotos, które od lat wykorzystują polski sport jako efektywną platformę komunikacji marki. Wzrasta rola Spółek Skarbu Państwa, które w ostatnim roku sprofesjonalizowały swoje działania sponsoringowe.
0 2 0 0 0 3.02.2010AdEx Q3 2009 – 15-procentowy wzrost wartości reklamy internetowejPonad 317 mln zł wyniosły wydatki na reklamę internetową w Polsce w trzecim kwartale 2009 r. Wzrasta wartość reklamy display oraz SEM w całkowitych przychodach netto.
0 1 0 0 0 3.02.2010Ponad 700 zgłoszeń w konkursie na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2009 Roku3 lutego br. mija termin zgłaszania kandydatów do konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2009 Roku. 4 lutego rozpoczyna się faza głosowania. Organizatorem konkursu jest serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl.
0 1 0 0 0 3.02.201010. edycja konkursu Media TrendyTylko do 22 lutego 2010 można zgłaszać prace do 10. edycji konkursu Media Trendy, organizowanego przez SAR.
0 1 0 0 0 3.02.2010Magnolia Polska z Kostrzewa PRMagnolia Polska Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations dla nowoczesnego osiedla Magnolia w Lesznowoli.
0 1 0 0 0 3.02.2010Peugeot Polska wybiera Brand SupportAgencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. Od 1 stycznia br. agencja odpowiada za budowanie relacji marki Peugeot z konsumentami i dealerami na polskim rynku. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 3.02.2010RemaDays 2010 zakończone sukcesemW piątek, w Warszawie zakończyły się trwające od 27-29 stycznia VI Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2010. Na ponad 15 tys. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI najnowsze trendy i rozwiązania prezentowała rekordowa liczba ponad 550 wystawców z Polski i za granicy.
0 1 0 0 0 3.02.2010Blue Angels promuje ofertę DHL dla małych i średnich przedsiębiorstwAgencja Blue Angels zorganizowała w ubiegłym tygodniu w Warszawie akcję promocyjną dla firmy DHL.
0 1 0 0 0 3.02.2010Adspiro.pl – nowe funkcjonalności dla wydawcówAdspiro to system umożliwiający tworzenie niszowych sieci reklamowych w Internecie oraz zarządzanie reklamami na własnych stronach www. W ostatnich dniach system zaoferował wydawcom możliwość bezpośredniej sprzedaży reklam na stronach www, oraz wprowadził kolejne modele zakupu reklam CPC i Sponsoring.