0 1 0 0 0 10.02.2010Walentynkowy bukiet w kampanii E-kwiaty.plKwiaciarnia internetowa E-kwiaty.pl rozpoczęła kampanię reklamową z okazji zbliżających się Walentynek.
0 1 0 0 0 10.02.2010ASUS organizuje konkurs dla zwolenników i przeciwników WalentynekASUS z okazji 14 lutego organizuje konkurs dla zwolenników i przeciwników Walentynek. Nagrodą główną jest netbook ASUS Eee PC Karim Rashid.
0 1 0 0 0 10.02.2010Wystartowała kampania reklamowa Panoramy FirmRozpoczęła się kampania reklamowa Panoramy Firm. Ma ona wzmacniać świadomość marki i podkreślać użyteczność produktu. W kampanii zaprezentowano branże najczęściej używane w yellow pages.
0 1 0 0 0 10.02.2010Koenade wybiera magnifiCoAgencja magnifiCo rozpoczęła prace związane z budowaniem wizerunku marki Koenade.
0 1 0 0 0 10.02.2010Seminarium „Rewolucja w komunikacji”Badanie „Młodzi i Media”, poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie, to temat, któremu poświęcone będzie najbliższe seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”.
0 1 0 0 0 10.02.2010Rusza czwarta edycja badania wartości społecznej marek GoodBrand Social Equity IndexBadanie wartości społecznej marek GoodBrand Social Equity Index to narzędzie pozwalające ocenić jak interesariusze postrzegają społeczne inicjatywy podejmowane przez firmy. GB SEI daje także menedżerom możliwość monitorowania efektywności ich inwestycji w zrównoważony rozwój.
0 1 0 0 0 9.02.2010Treści audio i wideo opanowują siećKorzystanie z materiałów multimedialnych w sieci stało się powszechne dla wielu polskich internautów. Potwierdzają to wnioski płynące z najnowszego raportu firmy badawczej Gemius SA, przygotowanego we współpracy z Grupą RMF i TVP – „Audio i wideo w sieci”. Wynika z niego, że ponad 80 proc. internautów miało kiedykolwiek kontakt z materiałami wideo w sieci, a ponad połowa korzystała z radia internetowego.
0 1 0 0 0 9.02.20104Frame dla marki FactoryAgencja 4Frame wygrała przetarg na całościową obsługę marki Factory na rok 2010.
0 1 0 0 0 9.02.2010Ferax wybiera 38 PRAgencja 38 PR rozpoczęła współpracę z firmą Ferax, właścicielem marki Gatta.
0 1 0 0 0 9.02.2010Walmark promuje aktywny tryb życiaZ początkiem lutego ruszyła internetowa kampania preparatów ArthroStop firmy Walmark – suplementów diety przeznaczonych dla osób z problemami stawów.