0 1 0 0 0 16.12.2010„Spowiedź praktyków…” na 10-lecie Forum Odpowiedzialnego BiznesuZ okazji 10-lecia istnienia Forum Odpowiedzialnego Biznesu stworzony został raport z badania rynku CSR w Polsce: „Menedżerowie 500/Lider CSR – Spowiedź Praktyków”.
0 1 0 0 0 16.12.2010Rozpoczyna się największy konkurs polskiej blogosfery – Blog Roku 2010Onet.pl już po raz szósty ogłasza konkurs na najlepsze blogi w polskiej blogosferze. Internauci mogą zgłaszać je do 11 stycznia na stronie konkursu blogroku.pl. Do wygrania nagrody o łącznej wartości 70 tysięcy złotych, m.in. wycieczki, laptopy i biżuteria. Laureatów poznamy 17 lutego.
0 2 0 0 0 16.12.2010Radio ciągle w modzieCzy użytkownicy polskiego Internetu wciąż słuchają radia? Tak, a aż 64 proc. z nich robi to codziennie lub prawie codziennie. Internauci w naszym kraju najczęściej słuchają RMF FM – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.
0 3 0 0 0 16.12.2010Platynowy Magellan dla agencji M&CCTegoroczna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”, której organizatorami są Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie oraz agencja Marketing & Communications Consultants, zdobyła dwie statuetki Magellana, w tym jedną platynową.
0 1 0 0 0 16.12.2010Lidl liderem rankingu GreenpeaceSieć sklepów spożywczych Lidl została liderem drugiej edycji rankingu organizacji Greenpeace, pt. „Oceany na sprzedaż”. Na wyróżnienie zasłużyła dzięki wdrażaniu zrównoważonej strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych oraz owoców morza.
0 1 0 0 0 16.12.2010Artur Domosławski Dziennikarzem Roku15 grudnia przyznano nagrody Grand Press. Dziennikarzem Roku został Artur Domosławski z „Gazety Wyborczej”, autor głośnej biografii Ryszarda Kapuścińskiego „Kapuściński non-fiction”.
0 1 0 0 0 16.12.2010Zmiany w Dziale Technologii agencji MRM WorldwideDział Technologii agencji MRM Worldwide, zarządzany przez Arkadiusza Barańskiego, liczy obecnie siedmiu specjalistów. Agencja wdraża autorski program wspomagający koordynację realizowania zleceń.
0 1 0 0 0 16.12.2010Amica Design ClubAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla firmy Amica Wronki. Stronę internetową akcji przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 1 0 0 1 16.12.2010Przybywa fanów bloga Pani TereskiTrwa kampania świąteczna promująca blog Pani Tereski. Po pierwszym miesiącu liczba fanów e-ambasadorki marki Dr Oetker przekroczyła na stronie fanowskiej w portalu Facebook 1500 osób.
0 1 0 0 0 16.12.2010LTM dla sieci reklamowej ProcomAd i serwisu AdBreakerAgencja LTM Communications rozpoczęła współpracę z firmą ProcomAd, tworzącą nową sieć reklamową w Internecie. Zajmie się kompleksową obsługą public relations firmy i jej produktu – Reklamy Potwierdzonej w serwisie AdBreaker.