0 1 0 0 0 4.05.2011Bezpłatny cykl seminariów „E-commerce w praktyce”Pierwsze seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” Akademii Empathy odbędzie się 30 maja na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego. Tematyką tego spotkania będą narzędzia i metody wspierające rozwój sklepu internetowego Seminarium skierowane jest do właścicieli sklepów internetowych, przedsiębiorców już działających na rynku e-commerce, jak również zainteresowanych wejściem na ten rynek.
1 1 0 0 0 4.05.2011Nowa kampania marki Jupik (wideo)Tegoroczne zmiany marki Jupik (nowe tematyczne etykiety, postaci renderowane w 3D oraz nowy logotyp) są wspierane kampanią telewizyjną oraz kinową, tematycznie nawiązującą do przygód w świecie Majów. Nowa kampania prowadzona jest również w Internecie oraz w szkołach. Jednocześnie rozpoczęła się promocja konsumencka, w której do wygrania jest m.in. weekendowy wyjazd do parku rozrywki w Niemczech.
1 1 0 0 0 4.05.2011Serce i Rozum mają dziewczynę (wideo)Serce i Rozum dzwonią do swojej sympatii z telefonu stacjonarnego na komórkę. Mogą robić to swobodnie dzięki nowym planom telefonicznym TP. Obecnie możliwe jest otrzymanie dodatkowych minut na połączenia z telefonu stacjonarnego na komórkę oraz rozmowy międzymiastowe i zagraniczne.
0 1 0 0 0 4.05.2011Symetria wyodrębnia dwie nowe markiOd 1 maja poznańska agencja Symetria funkcjonuje jako Grupę Symetria. W jej strukturze zostały wydzielone dwie nowe marki – Symetria Creative i Symetria IT. Wiąże się to z poszerzeniem zakresu usług.
1 1 0 0 2 4.05.2011180 milionów złotych dla Polaków od firmy IKEA (wideo)Z początkiem maja rozpoczęła się dystrybucja kuponów rabatowych o wartości 20 zł oraz broszur z informacjami o rozwoju firmy IKEA w Polsce, w związku z 50-leciem jej obecności na tym rynku. Materiały trafią łącznie do 9 milionów gospodarstw domowych zlokalizowanych w odległości do dwóch godzin jazdy samochodem od sklepów IKEA. Łączna wartość dystrybuowanych kuponów wynosi 180 milionów złotych.
1 1 0 0 0 4.05.2011Wykaszarki Husqvarny w reklamie (wideo)Od 25 kwietnia w telewizji i prasie trwa najnowsza kampania reklamowa wykaszarek marki Husqvarna. Jest ona kontynuacją zeszłorocznych ogólnoeuropejskich działań reklamowych koncernu Husqvarna AB, pod hasłem „Taming the Wild – Zapanuj nad zielenią”.
0 1 0 0 0 4.05.2011Ultima Displays działa w PolsceW kwietniu rozpoczęła działalność Ultima Displays Polska – odrębna spółka zależna Ultimy Displays Ltd., znanego w Europie producenta urządzeń sygnalizacyjnych oraz przenośnych rozwiązań dla marketingu. To trzecia spółka powołana przez Grupę, po Ultima France i Ultima Italy.
1 1 0 0 0 4.05.2011„Zimny impuls” Lecha (wideo)Od 26 kwietnia trwa nowa kampania marki Lech pod hasłem „Zimny impuls”. Pierwszą odsłonę działań stanowi 30-sekundowy spot, który można już zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie oraz kinach. Reklamę wyreżyserował wielokrotnie nagradzany Fredrik Callinggard. W tle usłyszeć można utwór „Colours” amerykańskiego zespołu GroupLove.
0 4 0 0 0 4.05.2011Słuchacz w wielkim mieścieWedług badania Radio Track trzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz w tygodniu radio włącza ponad 93 proc. z nich, czyli prawie 6 mln osób. Większość jest wierna jednej rozgłośni.
1 1 0 0 0 3.05.2011Marka BoboVita wykorzystuje marketing wirusowy (wideo)Marka BoboVita należąca do Nutricia Polska, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci, rozpoczęła kampanię reklamową soków w kartonikach, opartą na wirusowej dystrybucji spotu.