0 1 0 29.09.2011Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych ma agencję PROd września, po rozstrzygniętym przetargu, doradcą i realizatorem działań z zakresu PR i komunikacji korporacyjnej Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych jest agencja Vision Group. Zawarta umowa obowiązuje do końca roku, z możliwością przedłużenia.
0 1 0 29.09.2011Polski singiel – kim jest i jakie ma problemy?Od 26 września do 2 października, równolegle z Międzynarodowym Tygodniem Singla, trwa akcja społeczna „Pokolenie singli”, organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl. Poprzedziło ją badanie zrealizowane na zlecenie serwisu przez TNS Pentor. Jego celem było lepsze poznanie Polaków-singli, a także wzbudzenie szerszego zainteresowania tą grupą i jej problemami. Według danych GUS w Polsce pojedynkę żyje ponad 5 milionów osób.
0 1 0 29.09.2011Karty podarunkowe coraz popularniejsze w Polsce27 września br. odbyła się konferencja „Karty podarunkowe w Polsce i na świecie”, zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych. Podczas wydarzenia ogłoszono wyniki konkursu na Złotą Kartę Podarunkową, zaprezentowano także wyniki badań PBS na temat popularności kart podarunkowych wśród Polaków.
0 1 0 29.09.2011Google najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w 2011 r.W rankingu „The World’s Most Attractive Employers 2011” firmy Universum Google zajął pierwszą pozycję. Ranking został stworzony na podstawie opinii 160 tys. studentów kierunków biznesowych i inżynieryjnych z całego świata.
0 1 0 29.09.2011PKO BP zapowiada nowe wcielenie Szymona MajewskiegoOd 3 października rozpoczyna się kampania promująca kredyt mieszkaniowy Własny Kąt w PKO BP z hasłem „Dla wszystkich, którzy dorośli do własnego mieszkania”.
0 1 0 29.09.2011Polscy studenci w obiektywie AcxiomFirma Acxiom przyjrzała się stylowi życia polskich studentów. Najwięcej studentów pochodzi z miast powyżej 275 tys. i konurbacji (trójmiejskiej, górnośląskiej). W studenckich ławach zasiądzie niewielka przewaga kobiet, które stanowią 51,3% studentów. Jakie kierunki studiów są najbardziej popularne? Aż 23% studentów wybiera techniczne kierunki nauczania, 17% humanistyczne, 15% ekonomiczne, a najmniej, jedynie 3% – studia artystyczne. Kultura, sport, obecność na portalach społecznościowych, ale też dbanie o przyszły rozwój kariery – to kilka z wielu cech charakteryzujących polskich studentów.
0 1 0 29.09.2011IDMnet i Grupa O2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne.IDMnet wraz z Grupą O2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.
1 1 0 28.09.2011Serial o korzyściach z funduszy unijnych (wideo)Serial obyczajowy „Unia serc” to nowy sposób na promowanie idei funduszy unijnych i ich wykorzystania na Mazowszu. Fabularną osnową będzie opowieść o perypetiach młodych mieszkańców tego regionu. Na jej tle przedstawiony zostanie proces ubiegania się o unijne dotacje oraz wpływ europejskich pieniędzy na rozwój Mazowsza.
1 1 0 28.09.2011Internetowy konkurs na twarz marki Diverse (wideo)Face for Fashion to internetowy konkurs na kobiecą oraz męską twarz marki Diverse. Nagrodą główną jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej dla marki oraz zakupy na kwotę 2000 zł i 1000 zł.
2 1 0 28.09.2011Globalna kampania promocyjna Asusa i Intela (wideo)Asus, Intel, muzyk Jason Mraz, reżyser Andy Morahan i fotograf Don McCullin łączą siły w kampanii „W poszukiwaniu niesamowitego”, promującej debiutujące na rynku muzyczne notebooki N55SF i N73SF. Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. Osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować w nim swoje prace, przedstawiające ich własną interpretację pojęcia „niesamowitość”.