0 5 0 0 0 9.11.2011Kto jest najbardziej dowcipnym prezenterem telewizyjnym?Marcin Prokop i Szymon Hołownia to najbardziej dowcipni i inteligentni prowadzący programy rozrywkowe. Najbardziej znanym prowadzącym jest Hubert Urbański, zaś najbardziej przebojowym – Maciej Rock.
1 1 0 0 0 9.11.2011Jubileusz Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków (wideo)Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP) świętuje w tym roku 20-lecie swojego istnienia. Dla organizacji był to przełomowy rok: rozpoczęła ona profesjonalizację swoich działań komunikacyjnych i marketingowych.
0 3 0 0 0 9.11.2011OBOP bada preferencje zakupowe PolakówPolacy ciągle wybierają sklepy małoformatowe – ekspansja dyskontów im nie zagraża
1 1 0 0 0 9.11.2011Kinder Pingui w Cinema City (wideo)W kinach Cinema City w całej Polsce trwa kampania promocyjna marki Kinder Pingui. W ramach akcji za każde 4 opakowania batonów można otrzymać bilet do kina w promocyjnej cenie na dowolny film familijny z bieżącego repertuaru Cinema City.
1 1 0 0 0 9.11.2011Nowy spot Ulgixu (wideo)Rozpoczęła się właśnie kampania reklamowa nowego preparatu Ulgix Wzdęcia Max. Jest to środek medyczny z maksymalną możliwą dawką substancji czynnej.
1 1 0 0 0 9.11.2011Druga odsłona kampanii „Twoje konto z prezentami” (wideo)Spot reklamowy w ramach akcji promuje ofertę Banków Polskiej Spółdzielczości.
0 1 0 0 0 9.11.2011Witaminy Vitis Pharma w reklamieOd września br. do lutego 2012 r. trwa kampania ATL marek Dicoflor oraz witamin Vita K, Vita D i Vita K+D. Wykorzystuje ona m.in. całostronicowe reklamy w czasopismach dla rodziców i w wybranych tytułach prasy kobiecej.
0 1 0 0 0 9.11.2011QR kody na opakowaniach warzyw marki FrostaQR kody to dwuwymiarowe kody kreskowe, umożliwiające zakodowanie znaków alfanumerycznych. Kody umieszczone na opakowaniach warzyw umożliwiają obejrzenie przepisów kulinarnych ze strony Frosty.
0 1 0 0 0 9.11.2011Soplica rozpoczyna współpracę z karczmamiW wybranych lokalach klienci, oprócz zamówienia potraw, będą mogli korzystać z promocji na wysokoprocentowe trunki Soplicy.
0 3 0 0 0 9.11.2011Pierwsza polska edycja „Pimp My Ride” w MTVClou programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” kryje się... w bagażniku. Moment jego otwierania to najbardziej wyczekiwany fragment każdego odcinka. Dlatego pomysł na kampanię promującą polską edycję programu oparto właśnie na motywie bagażnika i jego zawartości.