0 1 0 0 0 19.12.2011Informacje w reklamach – nowe prawo18 grudnia wchodzi w życie nowa ustawa o kredycie konsumenckim. W ustawie znalazły się także regulacje dotyczące informacji zamieszczanych w reklamach.
0 1 0 0 0 19.12.2011Durex rozpoczyna współpracę z agencją PRPrzetarg na prowadzenie działań PR dla marki Durex wygrała agencja Multi Communications.
0 1 0 0 0 19.12.2011Zgoda na koncentrację: Jeronimo Martins DystrybucjaPrezes UOKiK wyraziła zgodę na nabycie przez Jeronimo Martins Dystrybucja części mienia spółki Zatoka.
0 1 0 0 0 19.12.2011Macadamia wybrała agencję reklamowąAmerykańska marka Macadamia Natural Oil (kosmetyki do pielęgnacji włosów) podpisała umowę z agencją Projekt 77.
1 1 0 0 0 19.12.2011Adam Małysz w wizerunkowej kampanii Generali (wideo)21 grudnia Generali rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową. Kreacja wykorzystuje wizerunek Adama Małysza z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia 2011 – 22 stycznia 2012 .
0 1 0 0 0 19.12.2011Raport: święta singliZespół serwisu eDarling zapytał polskich singli o ich świąteczne zwyczaje i zbadał rozbieżności między ich wyobrażeniami na temat idealnych świąt a tym, jak w rzeczywistości spędzają Boże Narodzenie.
0 1 0 0 0 16.12.2011Netia kupiła Telefonię Dialog oraz Crowley Data PolandCelem strategicznym tworzącej się grupy jest osiągnięcie w rentowny sposób pozycji numer jeden w obszarze usług on-line w Polsce.
0 1 0 0 0 16.12.2011Współpraca Kiwisport, DDB i Tribal DDBAgencja marketingu sportowego Kiwisport rozpoczęła współpracę z agencją reklamową DDB i agencją interaktywną Tribal DDB.
1 1 0 0 0 16.12.2011Jennifer Lopez twarzą Harman Kardon (wideo)Międzynarodowa supergwiazda Jennifer Lopez będzie twarzą nowej globalnej kampanii reklamowej marki Harman Kardon pod hasłem „Beautiful Sound”.
0 1 0 0 0 16.12.2011Nowe ceny i pakiety w AtmediaBiuro wprowadza sześć nowych pakietów demograficznych i upraszcza ofertę nowych mediów. W przyszłym roku Atmedia będzie prowadzić też osobną sprzedaż czasu w prime time i off-peak oraz wprowadzi kilkunastoprocentową podwyżkę cen reklam.