2 1 0 23.05.2012Play reklamuje swoją ofertę dla firm oraz usługę Play Fresh (wideo)Pierwsza reklama promuje Formułę 4.0, skierowaną do firm i oferującą nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Druga skupia się na usłudze Play Fresh, która umożliwia darmowe SMS-owanie.
1 2 0 23.05.2012Grupa Citi ma 200 lat – polska odsłona globalnej kampanii (wideo)„Jeden bank, dwie tradycje, 200 lat postępu” pod takim hasłem startuje w Polsce lokalna wersja międzynarodowej kampanii. Citi i Citi Handlowy celebrują w tym roku szczególną rocznicę: dwusetlecie powstania grupy Citi.
0 1 0 23.05.2012VivaKi uruchamia platformę zakupową AOD w PolsceVivaKi Polska uruchamia własną platformę zakupu kampanii w Internecie, która działa na podstawie zmiennych behawioralnych grup docelowych. Zakup jest prowadzony w modelu aukcyjnym w czasie rzeczywistym pod nazwą audience on demand (AOD). Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie to rozwiązanie.
0 1 0 23.05.2012Kampania reklamowa filmu „Epoka lodowcowa 4”Na początku czerwca rozpocznie się kampania promocyjna filmu „Epoka lodowcowa 4 – wędrówka kontynentów”. Jej tematyka będzie nawiązywać do mistrzostw Euro 2012, które w tym czasie odbędą się w Polsce.
0 30 0 23.05.2012Rozstrzygnięto konkurs na prasową okładkę roku GrandFront 201122 maja na Zamku Królewskim w Warszawie po raz dziesiąty odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu Izby Wydawców Prasy na prasową okładkę roku GrandFront. Główną nagrodę w grupie gazet zdobyły rzeszowskie „Nowiny”, zaś wśród czasopism zwyciężył miesięcznik „Press”. Podczas gali ogłoszono także wyniki głosowania redakcji na nagrodę GrandFront Dekady, którą otrzymały „Duży Format” (nr 24/2005) oraz „Gazeta Wyborcza” (nr 57/2008).
0 1 3 23.05.2012Komentarz Maspexu w związku z konfliktem z firmą FoodCareDorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej firmy Maspex, wystosowała do mediów komentarz w związku z konfliktem pomiędzy Maspexem a FoodCare.
0 5 0 22.05.2012Warszawscy blogerzy na dworcach PKPPKP zorganizowało spacer warszawskich blogerów po (na co dzień niedostępnych) przestrzeniach stołecznych dworców kolejowych. Blogerzy, zrzeszeni w Grupie Trzymającej Warszawskie Blogi, mieli m.in. możliwość odwiedzenia Dworca Stadion przed jego oficjalnym otwarciem. Na trasie fotograficznej wycieczki znalazły się również niedostępne zakamarki Dworca Centralnego oraz Dworca Wschodniego.
0 5 0 22.05.2012Buty Reebook zaprojektowane przez pięć kobiet z różnych stron świataReebok Classics nawiązał współpracę z pięcioma kobietami z różnych stron świata, której efektem jest „Betwixt Collaboration Ambassador Program”. Pięć ambasadorek, powiązanych ze światem sztuki, mody, muzyki i mediów, wybrano z powodu pozytywnego wpływu, jaki wywierają one na życie innych.
0 1 0 22.05.2012Onet ma nową platformę reklamowąOnet wdrożył nową platformę adserwerową, będącą kompleksowym narzędziem do obsługi kampanii reklamowych we wszystkich kluczowych obszarach oferty reklamowej Onetu, a więc display, wideo i mobile. Partnerem Onetu w zakresie technologii reklamowych została firma Adtech.
0 1 0 22.05.2012E-mail marketing w liczbach: infografikaFirma FreshMail opracowała badanie rynku e-mail marketingowego w Polsce. Podczas analizy przebadane zostały zarówno zachowania odbiorców, jak i działania firm.