0 1 0 10.05.2012Komunikacja powraca do słów – letnie seminarium PTBRiOPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii w dniach 23–24 maja po raz szósty zorganizuje Letnie Seminarium Badawcze. Celem cyklu seminariów, zapoczątkowanego w 2006 roku, jest wspieranie przepływu idei między światem biznesu i nauki oraz inspirowanie środowiska komunikacji marketingowej. Tematyka tegorocznej imprezy „Moc słowa” koncentruje się wokół zagadnień języka reklamy i mediów.
0 1 0 10.05.2012Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!Czy można uniknąć sankcji za naruszenie prawa konkurencji? Czym jest program łagodzenia kar? Jak z niego skorzystać? Na te pytania odpowiada ostatni już odcinek serii „Przedsiębiorco, nie zmawiaj się!”, przygotowany przez UOKiK.
0 1 0 10.05.2012Medialny fenomen „Koko Euro spoko”Piosenka „Koko Euro spoko”, wybrana głosami telewidzów na hymn reprezentacji Polski na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012, wygenerowała przez tydzień 1428 publikacji. Jak donosi agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów, przebój śpiewany przez ludowy zespół Jarzębina z Kocudzy rozpętał prawdziwą burzę medialną.
1 1 0 9.05.2012O jednego hot doga mniej, czyli nowa kampania Avivy (wideo)Właśnie rozpoczęta kampania Avivy promuje tanie ubezpieczenia na życie i zdrowie, dostępne w ofercie tej firmy.
1 1 0 9.05.2012Kampania reklamowa zapachu Aire Loewe Sensual (wideo)Sephora wprowadziła do swoich perfumerii nowy zapach hiszpańskiej marki Loewe – Aire Sensual.
1 1 0 9.05.2012Getin Bank rozpoczął nową kampanię: wyprzedaż kredytów gotówkowych (wideo)Getin Bank przygotował na wiosnę i lato nową promocję kredytów gotówkowych – jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie szeroka kampania w telewizji, prasie oraz Internecie, która potrwa do połowy czerwca.
1 1 0 9.05.2012Poprawa na rynku reklamy wielkoformatowej – raport po pierwszym kwartale 2012 rokuCAM Media zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w pierwszym kwartale 2012 roku.
3 8 0 9.05.2012Wiosenno-letnia kampania marki Bohoboco (wideo)Założeniem wiosenno-letniej kampanii marki Bohoboco (tworzonej przez projektanów Michała Gilberta Lacha i Kamila Owczarka) było zaprezentowanie najnowszej kolekcji w klasyczno-minimalistycznym stylu.
0 1 0 9.05.2012„Wizje pełne krzywizn” – Konkurs Sztuki CyfrowejInfiniti, japońska marka samochodów luksusowych, ogłosiła drugą edycję międzynarodowego Konkursu Sztuki Cyfrowej – Infiniti Digital Art Competition. Tematem tegorocznej edycji są „Wizje pełne krzywizn” (ang. „Curved Visions”). Inspiracją dla tematu jest hasło aktualnej europejskiej kampanii marketingowej – „Od teraz doskonałą linią jest krzywa” (ang. „Since Now, The Perfect Line is a Curve”).
0 1 0 9.05.2012Nominacje do tegorocznych PRotonówPRotony to nagrody przyznawane co roku profesjonalistom w dziedzinie komunikacji. To szósta edycja konkursu. W drugim etapie oceniane było 133 zgłoszeń zespołowych i indywidualnych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na gali wręczenia nagród, która odbędzie się 21 maja w Teatrze Kamienica. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie Akademii Ekspertów Public Relations.