1 1 0 0 0 26.01.2012Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce: raportAplikacje mobilne mogą być jednym z głównych czynników rozwoju branży turystycznej w najbliższych latach – wynika z najnowszego raportu „Aplikacje mobilne w branży turystycznej”, przygotowanego przez analityków Fortune Cookie, IAB Polska, Związku Pracodawców Branży Internetowej oraz zewnętrznych ekspertów.
0 1 0 0 0 26.01.2012Amica współpracuje z agencją interaktywnąAgencja Adv.pl realizuje – dzięki wygranemu przetargowi – kompleksową kampanię na rzecz marki Amica. Współpraca obejmuje nie tylko długofalową politykę aktywności marki w największych polskich portalach społecznościowych, ale zakłada również działania w obszarze komunikacji e-PR.
0 1 0 0 0 26.01.2012UOKiK ukarał Reader’s Digest PrzeglądŻądanie zapłaty za niezamówione przez konsumentów produkty, nieinformowanie wprost o zamiarze zawarcia umowy, sugerowanie wygranej – to przykłady kilku z dziesięciu praktyk Reader’s Digest Przegląd, które zakwestionowała prezes UOKiK. Na przedsiębiorcę nałożono karę ponad 4,3 mln zł.
0 2 0 0 0 26.01.2012Koniec kryzysu w PR: raportKryzys w PR się kończy. Najważniejszym wydarzeniem dla branży w 2011 roku było przejęcie Ciszewski PR przez światowego potentata – Publicis, a jeśli chodzi o trendy – jeden zarysował się wyjątkowo wyraźnie. Ten trend to Facebook – pisze w raporcie „Agencje PR” portal Interaktywnie.com z grupy Money.pl.
0 1 0 0 0 26.01.2012Amber Energia zadba o public relationsAmber Energia – firma działająca w segmencie energetycznym – nawiązała współpracę z agencją So what?.
0 1 0 0 0 26.01.2012Marka MUD z agencją PRAgencja Studio PRowokacja zajmie się obsługą działań public relations dla marki kosmetyków MUD i szkoły makijażu dla profesjonalistów Make-up Designory. Nowa na polskim rynku marka MUD oferuje ekskluzywne kosmetyki do makijażu i charakteryzacji.
0 1 0 0 0 25.01.2012ADHD Warsaw z agencją PRFirma marketingowa ADHD Warsaw rozpoczyna współpracę z agencją Sugar&Spice Public Relations.
0 1 0 0 0 25.01.2012MSLGroup uruchomiła platformę crowdsourcingowąMSLGroup, należąca do Grupy Publicis, uruchomiła globalną platformę crowdsourcingową: The People’s Lab. Rozwiązanie to pozwoli podmiotom biznesowym na szybkie pozyskanie opinii ważnych z punktu widzenia działalności ich grup interesu.
0 1 0 0 0 25.01.2012Marka Princessa sponsoruje „Julię”Od połowy stycznia marka Princessa sponsoruje serial „Julia” emitowany w stacji TVN. Nowy serial przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej.
0 1 0 0 0 25.01.2012Zapowiedź raportu Kryształy Symetrii: „Bezpieczny e-bank 2012”1 lutego ukaże się kolejna edycja raportu Kryształów Symetrii – „Bezpieczny e-bank 2012”. Symetria oceniła w nim bezpieczeństwo procesów logowania do bankowości internetowej na stronach 10 banków w Polsce.