0 1 0 0 1 8.02.2012Premium Beverages rozpoczęło przetarg na działania internetoweDo przetargu zostały zaproszone trzy agencje: BitArt z Poznania, Novem oraz dom mediowy Value Media z Warszawy.
0 1 0 0 0 8.02.2012Wzrost sprzedaży detalicznej marek z portfela PepsiCoFirma PepsiCo ogłosiła, że Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (Ready-To-Drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie. Wzrost sprzedaży tych napojów zapewnił poszerzenie portfolio marek PepsiCo do 22 linii produktów.
1 1 0 0 0 8.02.2012Kampania telewizyjna regionalnego piwa Leżajsk (wideo)6 lutego wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
0 1 0 0 0 8.02.2012Łukasz Mróz i Marina Łuczenko tworzą swoją serenadę9 lutego każdy internauta będzie miał szansę wirtualnie uczestniczyć w międzynarodowym show emitowanym z okazji walentynek na YouTube.
0 1 0 0 0 7.02.2012Walentynkowy konkurs dla klientów LidlaSieć handlowa Lidl zorganizowała walentynkowy konkurs dla swoich klientów. Na twórców najbardziej oryginalnych życzeń dla ukochanej osoby czekają nagrody takie jak emisja życzeń na antenie radia Zet, publikacja na pierwszej stronie „Gazety Wyborczej” oraz na stronie głównej portalu o2.
2 1 0 0 0 7.02.2012„Najlepszy, bo grillowany na ogniu” – kampania Burger King (wideo)Grill i ogień oraz wołowina stanowią motywy przewodnie najnowszych telewizyjnych spotów reklamowych sieci Burger King. Slogan „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” podkreśla smak burgerów.
0 1 0 0 0 7.02.2012Nowa agencja interaktywna na polskim rynku7 lutego debiutuje na rynku nowa agencja interaktywna – The Digitals – powstała z połączenia Change Digital i EVO. W nowej firmie pracuje 45 osób, wkrótce dołączą kolejne.
0 1 0 0 0 7.02.2012Kampania Amino „KibicuJemy Kibicom”Kampania reklamowa marki Amino wystartowała 1 lutego i potrwa przez rok. Akcja Amino – „KibicuJemy Kibicom” – skierowana jest do wszystkich fanów sportu.
0 1 0 0 0 7.02.2012Tomasz Lis przestał być naczelnym „Wprost”Jak podaje Gazeta Wyborcza, Tomasz Lis nie pełni już funkcji redaktora naczelnego tygodnika „Wprost”. Na stanowisku zastąpi go Michał Kobosko. Nieoficjalnie przypuszcza się, że powodem rozstania może być fakt, że Lis nie mógł pogodzić pracy jako redaktor z budową serwisu internetowego wzorowanego na amerykańskim „Huffington Post”.
1 1 0 0 0 7.02.2012Aleksiej Zimin w rosyjskim spocie marki Knorr (wideo)Reklamy wspierają produkty marki Knorr na rynku rosyjskim. Bohaterem kampanii jest Aleksiej Zimin, restaurator i krytyk kulinarny, oraz jego żona Tatyana. Emisja spotów rozpoczęła się w styczniu.