0 1 0 0 0 21.02.2012Grana wciąż z agencją interaktywnąGrana, producent kawy Inka, przedłużyła na kolejny rok umowę o współpracy z Hand Made Flow, interaktywną częścią agencji Hand Made. Współpraca obu firm dotyczy kompleksowej obsługi i komunikacji kawy Inka na Facebooku.
0 1 0 0 0 21.02.2012ElektroEko kolejny rok z agencją PRElektroEko, organizacja zajmująca się odzyskiem sprzętu elektrycznego i elektronicznego, przedłużyła na kolejny rok współpracę z agencją Multi Communications. To już siódmy rok współpracy obu podmiotów.
0 7 0 0 0 21.02.2012Wyniki konkursu Best of News DesignW światowym konkursie Best of News Design wybierane są najlepsze projekty prasowe. Konkurs jest organizowany przez Society For News Design. Do tegorocznej edycji zgłoszono 10 236 publikacji z 39 krajów. Polskimi laureatami konkursu są „Magnes” (dodatek do „Dziennika Polskiego”) oraz „Magazyn Świąteczny” (dodatek do „Gazety Wyborczej”).
0 1 0 0 0 21.02.2012Evolve wybrała agencję PREvolve, marka oferująca sprzęt elektroniczny, nawiązała współpracę z agencją Brand Voice. Agencja zajmie się działaniami wizerunkowymi na rzecz kluczowych produktów firmy.
0 1 0 0 0 21.02.2012Konkurs naukowy „Elle”: „Dziewczyny przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”„Dziewczyny przyszłości” to konkurs naukowy dla najwybitniejszych studentek nauk ścisłych; jest on współorganizowany z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założeniem konkursu jest promowanie ambitnych młodych kobiet; zwyciężczynie konkursu zostaną nagrodzone stypendiami przeznaczonymi na badania naukowe.
0 1 0 0 0 21.02.2012Digib z agencją PRZ końcem lutego firma Digib, specjalizująca się w dystrybucji sprzętu multimedialnego, RTV oraz akcesoriów komputerowych, rozpoczęła współpracę z agencją Good One PR. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami PR oraz e-PR dla firmy.
0 1 0 0 0 21.02.2012Synoptis Pharma wybrała dom mediowyW zakończonym w ostatnich dniach przetargu na obsługę mediową Synoptis Pharma zwyciężyła oferta Universal McCann. Synoptis Pharma, właściciel marki Nursea, prowadził przetarg od połowy grudnia 2011.
1 1 0 0 0 21.02.2012History rusza z kampanią reklamową „Ice Road Truckers” (wideo)Koncern medialny A+E Networks UK rozpoczyna w Polsce kampanię ATL promującą nowy serial „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy”, emitowany na kanale dokumentalnym History.
0 1 0 0 0 20.02.2012Akcja konkursowa Lecha PoznańOd teraz każdy może publicznie pokazać, że jest kibicem KKS Lech Poznań. Sympatycy poznańskiego klubu mają stworzyć największą drużynę piłkarską w Polsce.
0 1 0 0 0 20.02.201223. gala finałowa Konkursu Kalendarzy VidicalCelem konkursu jest m.in. podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji, grafiki użytkowej. Oceniana jest pomysłowość, nowatorstwo, oryginalność projektu graficznego lub fotografii, poziom druku i oprawy, funkcjonalność, wartości estetyczne oraz handlowe.