1 1 0 0 0 3.04.2012„Zapanuj nad zielenią” – kolejna odsłona kampanii reklamowej Husqvarna (wideo)Na początku kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa marki Husqvarna – producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Jest ona kontynuacją ogólnoeuropejskich działań reklamowych prowadzonych pod hasłem „Taming the Wild” – „Zapanuj nad zielenią”. Jej celem jest prezentacja najnowszej oferty produktowej oraz aktualnych promocji.
0 1 0 0 0 3.04.2012Wspólna kampania Lot i Play1 kwietnia rozpoczęła się wspólna kampania operatora oraz linii lotniczych „Lot z Play”. Jej istotą jest konkurs, w którym można wygrać m.in. smartfony, gadżety oraz dodatkowe mile w programie Miles & More.
0 2 0 0 0 3.04.2012Wyłoniono finalistów Solal Marketing Awards 2012Znani są już finaliści konkursu Solal Marketing Awards 2012, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Na liście znalazły się także polskie centra handlowe. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w czerwcu podczas gali finałowej, która odbędzie się w Budapeszcie.
0 1 0 0 0 3.04.2012Konkursy na spoty reklamowe, film promocyjny oraz gadżet promujące ŁódźŁódź ogłosiła dwa konkursy – pierwszy z nich jest konkursem na film promocyjny oraz spoty reklamowe miasta, drugi ma natomiast wyłonić gadżet kreatywny, który przeznaczony będzie zarówno dla mieszkańców Łodzi, jak i osób odwiedzających miasto.
0 1 0 0 0 3.04.2012Kraft Foods Polska oraz Just Mobile wprowadzały konsumentów w błądOrganizatorzy loterii promocyjnych Wielka Loteria Plusa oraz Poczuj Emocje z Prince Polo wprowadzali konsumentów w błąd – uznała prezes UOKiK i nałożyła na nich kary pieniężne w łącznej wysokości blisko 300 tys. zł.
1 3 0 0 0 3.04.2012Adrien Brody twarzą kampanii Lacoste (wideo)Twarzą kampanii Lacoste został w tym roku znany aktor – Adrien Brody. Kampania rozpocznie sie w kwietniu i będzie prowadzona pod hasłem „Unconventional Chic”.
0 1 0 0 0 3.04.2012Piotr Bałtroczyk twarzą 2KCPiotr Bałtroczyk – znany satyryk – został twarzą preparatu na kaca 2KC. Producent tego suplementu diety (Colfarm) został sponsorem jubileuszowej trasy koncertowej Bałtroczyka i jednocześnie podpisał z nim umowę na użyczenie wizerunku w kampanii reklamowej, która rozpocznie się w kwietniu.
1 1 0 0 3 3.04.2012Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi – kampania fundacji Rak’n’Roll (wideo)Kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll prowadzona jest pod hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Kontrowersyjny przekaz ma służyć zbieraniu środków na działania statutowe fundacji, czyli m.in. wsparcie chorych, społeczne akcje świadomościowe oraz organizację warsztatów edukacyjnych.
0 13 0 0 0 3.04.2012Nominowani w dziewiątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy136 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców zgłosiło prace do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy. Łącznie zgłoszeń było 730. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, która odbędzie się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
0 1 0 0 0 3.04.2012Współpraca Narodowego Archiwum Cyfrowego i FilmwebuNarodowe Archiwum Cyfrowe, we współpracy z serwisem Filmweb.pl, uruchomiło nowy misyjny projekt edukacyjny.