0 1 0 0 2 13.05.2012Stacje londyńskiego metra zmieniają nazwy na EmiratesPo raz pierwszy w ponad osiemdziesięcioletniej historii londyńskiego metra prawa własności nazw stacji zostały przekazane sponsorowi – arabskim liniom lotniczym Emirates.
0 1 0 0 0 11.05.2012Koło i ESKK automatyzują marketingDo grupy użytkowników systemu marketing automation SALESmanago dołączyły ostatnio Koło Sanitec i ESKK – firma zajmująca się zdalnym nauczaniem.
0 1 0 0 0 11.05.2012Lody Algida z agencją public relationsAgencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z marką Algida, należącą do grupy Unilever. Zajmie się stworzeniem strategii komunikacyjnej, której realizacja przypada na lato 2012 r.
0 1 0 0 0 11.05.2012Polska siatkówka ma kolejnego sponsora – do Plusa dołączył OrlenPolski Związek Piłki Siatkowej oraz Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej pozyskały kolejnego partnera. Na 4 lata do grona partnerów polskiej siatkówki jako sponsor dołączyła korporacja przemysłu naftowego PKN Orlen.
2 1 0 0 0 11.05.2012(Nie)bajkowa kampania Orange dla firm (wideo)7 maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Orange dla firm, prowadzona pod hasłem „Własna firma to nie bajka”. Obejmuje ona m.in. dwa spoty telewizyjne: pierwszy promujący Internet stacjonarny DSL z bezpłatnym e-sklepem, drugi – nielimitowane połączenia telefoniczne do wszystkich sieci mobilnych i stacjonarnych w cenie abonamentu.
0 1 0 0 0 11.05.2012Kredyt Bank i Bank Zachodni WBK podpisały plan połączenia i wnioskują o zgodę KNFZarządy Kredyt Banku i Banku Zachodniego WBK 11 maja podpisały plan połączenia oraz wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o udzielenie zezwolenia na połączenie obu banków. Parytet wymiany akcji ustalono na 6,96 akcji Banku Zachodniego WBK w zamian za każde 100 akcji Kredyt Banku. Połączenie jest uzależnione m.in. od uzyskania zezwoleń Komisji Nadzoru Finansowego.
0 3 0 0 0 11.05.2012Kobiety bardziej aktywne zawodowo w sieciach społecznościowychTo kobiety są bardziej aktywne zawodowo w internetowych społecznościach biznesowych, choć mężczyzn jest tam nieznacznie więcej. Panie przeważają wśród najmłodszych użytkowników, natomiast panowie zajmują więcej stanowisk managerskich – stwierdził w badaniu serwis GoldenLine.
0 5 0 0 0 11.05.2012Tenisowa kampania sieci DecathlonSieć sklepów Decathlon promuje sprzęt do tenisa marek międzynarodowych, własnej marki Artengo oraz usługę serwisu tenisowego.
0 1 0 0 0 11.05.2012Dominacja Szczęsnego i Wisły Kraków – badanie „Polska piłka”Marzec był kolejnym miesiącem medialnej dominacji pierwszego bramkarza naszej reprezentacji oraz ustępującego piłkarskiego mistrza Polski – wynika z cyklicznego badania „Polska piłka”, prowadzonego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów.
0 5 0 0 0 11.05.2012Rozstrzygnięcie konkursu „Świat przyjazny dziecku”Komitet Ochrony Praw Dziecka z kapitułą X edycji konkursu „Świat przyjazny dziecku” wyłonił zwycięzców oraz wyróżnił najlepsze produkty, miejsca i serwisy internetowe. W tym roku w konkursie wzięło udział 41 firm, które zgłosiły łącznie 85 produktów, miejsc i portali przyjaznych dzieciom.