6 1 0 0 0 28.09.2012Spoty, którymi będzie promować się kreatywna Łódź (wideo)28 września w łódzkim Muzeum Kinematografii odbyła się premiera czterech spotów telewizyjnych i pięciominutowego filmu dokumentalnego, które mają promować Łódź jako centrum przemysłów kreatywnych.
0 3 0 0 4 27.09.2012„Bądź grzeszny” – kampania napoju Black Energy1 października rozpocznie się druga odsłona kampanii Black Energy. W kampanii outdoorowej zostały wykorzystane zdjęcia modelek o mocno erotycznym charakterze.
2 1 0 0 0 27.09.2012Pilot i reporterka przekonują o skuteczności Gripexu (wideo)Na antenie czołowych polskich stacji telewizyjnych rozpoczęła się kampania preparatu Gripex (USP Zdrowie).
0 1 0 0 0 27.09.2012„Kochasz swoje auto? My również!” – kampania serwisów Premio1 października rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej sieci serwisów samochodowych fast-fit Premio – „Kochasz swoje auto? My również!”.
0 2 0 0 0 27.09.2012Polacy chcą więcej wiedzieć o cyfryzacji – wyniki badaniaWiększość Polaków uważa, że konieczne jest wdrożenie programów edukacyjnych zwiększających ich kompetencje w zakresie korzystania z usług cyfrowych w codziennym życiu. Prawie trzy czwarte badanych jest zdania, że inicjatywa powinna wyjść od ministerstw zaangażowanych w procesy cyfryzacji kraju – wynika z najnowszych badań On Board PR i SW Research.
0 2 0 0 0 27.09.2012Gigantyczni kosmici w trzech miastach – kampania Cartoon NetworkEmisja serialu o przygodach Bena Tennysona, pt. „Ben 10: Omniverse”, który zadebiutował na antenie polskiego Cartoon Network 26 września, została wsparta kampanią outdoorową połączoną z konkursem dla dzieci.
1 1 0 0 1 27.09.2012Skaczące piłeczki na przystankach – kampania Lotto Plus (wideo)Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, realizuje pierwszą w Polsce kampanię, której elementem są instalacje imitujące pracę maszyny losującej w wiacie przystankowej. Akcja startuje pod koniec września i promuje nową grę Lotto Plus.
0 2 0 0 0 27.09.2012Bosch i Alma zapraszają do gotowania z Robertem Sową – akcja promocyjna„Twój świat od kuchni” to nowa kampania realizowana przez markę Bosch we współpracy z Delikatesami Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej linii produktów sprzedawanych w Delikatesach Alma – Food&Joy.
0 1 0 0 0 27.09.2012Lee i Wrangler w nowej kampaniiVF Polska Distribution podpisała umowę z agencją Great Open House na organizację promocji dla marek Wrangler i Lee. Budżet został pozyskany w wyniku przeprowadzonego na przełomie maja i czerwca przetargu.
0 1 0 0 0 27.09.2012Anna Przybylska twarzą kampanii NestleAnna Przybylska została twarzą kampanii płatków śniadaniowych Nestle. Akcja pod hasłem „Wybierz co dobre” będzie promować płatki: Nesquik, Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp, Cheerios i Corn Flakes.