0 1 0 18.07.2013Ikea Targówek proponuje aplikację konkursową na wakacyjne pozdrowieniaIkea Targówek organizuje konkurs dla klientów. Zadaniem jest zrobienie zdjęcia z wakacji, na którym oprócz urlopowicza znalazłby się dowolny produkt z asortymentu sklepu.
0 1 0 18.07.2013Allegro.pl obsługiwane przez Grey GroupPrzetarg na komunikację reklamową Allegro.pl wygrała Grey Group. Agencja będzie tworzyć kampanie marki na rynek polski oraz wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
1 4 0 18.07.2013Książęce z kampanią wprowadzającą Jasne Ryżowe (wideo)Limitowana linia z portfolio marki Książęce, piwo Jasne Ryżowe będzie promowane krótkim filmem w kanałach Discovery Channel. Wzmianka o nim pojawi się także w spotach dotyczących trzech podstawowych wariantów Książęcego.
0 1 0 18.07.2013Euronet promuje usługę wypłat w euro„Wypłacaj euro po dobrym kursie prosto z bankomatu Euronet” – to hasło promuje nową usługę oferowaną przez sieć bankomatów. Kampania informacyjno-wdrożeniowa rozpoczęła się 12 lipca i potrwa do końca sierpnia.
0 6 0 18.07.2013Małopolska promocja z trójwymiarowymi koralamiRozpoczęła się kampania promocyjna Małopolski oraz Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). Jej głównym elementem są billboardy 3D, na których zawieszono wielki sznur czerwonych korali.
0 1 0 18.07.2013Payback wysyła na łowy – program „Moje miasto”Program bonusowy rozpoczął kampanię „Miasto wzywa! Ruszaj na łowy z Payback”. Ma ona zaprezentować warszawiakom nową inicjatywę i zachęcić do korzystania z oferty lokalnych partnerów.
0 1 0 18.07.2013Wykorzystanie crowdsourcingu przez światowe marki – badanie MassolutionDziewięć na dziesięć światowych marek z rankingu Interbrand korzysta z crowdsourcingu – podaje portal Crowdsourcing.org. Ponadto wyniki badania firmy Massolution „Crowdsourcing Industry Report” wskazują, że prekursorami jego zastosowania są duże organizacje o przychodach powyżej 1 mld dol.
0 2 0 17.07.2013Port lotniczy Wrocław wybrał nowe logoWrocławski port lotniczy wybrał nowy logotyp. Lotnisko przez następne lata będzie reprezentował znak autorstwa Krzysztofa Pilcha. Jego praca wygrała z ponad 350 zgłoszeniami z Polski i ze świata.
0 4 0 17.07.2013Mobilna kawiarnia Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven„Chodź się schłodź” to hasło kampanii Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Druga odsłona akcji promującej letnie menu rozpoczęła się 2 lipca. W jej ramach po stołecznych ulicach porusza się mobilna kawiarnia.
0 4 0 17.07.2013Fundacja Dzieci Niczyje znów przypomina: „Pomyśl, zanim wrzucisz”… zdjęcie dziecka do InternetuNa słupach ogłoszeniowych w polskich miastach rozklejane są plakaty z plażowymi zdjęciami dzieci. Prowokacyjne hasło brzmi: „Małolaty do wzięcia.pl”. W takiej formie prowadzona jest tegoroczna edycja akcji Fundacji Dzieci Niczyje – „Pomyśl, zanim wrzucisz”.