0 1 0 0 0 25.02.2013Johnson & Johnson Vision Care z agencją PRJohnson & Johnson Vision Care, producent miękkich soczewek kontaktowych, rozpoczął współpracę z AM Art-Media Agencją PR. Współpraca dotyczy działań public relations i media relations mających na celu promocję zdrowia i profilaktyki w zakresie ochrony wzroku.
0 1 0 0 0 25.02.2013IV Poland & CEE Customer Loyalty Summit11 i 12 kwietnia w Krakowie po raz czwarty odbędzie się kongres poświęcony lojalności klienta: Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Jego tematyka tym razem obracać się będzie wokół wykorzystania informacji o kliencie w programach lojalnościowych i działaniach retencyjnych.
0 1 0 0 0 25.02.2013Bankowość internetowa dla młodych – badanie GemiusaZamiast zdrapek i kodów jednorazowych wolą SMS-y, nie mają obaw przed korzystaniem z bankowości internetowej, a ich głównym planem finansowym na ten rok jest wyrobienie karty kredytowej – badania Gemiusa pokazują, że młodzi ludzie chętnie korzystają z bankowości online.
0 3 0 0 0 25.02.2013Może truskawka? – kampania internetowa marki DelectaMarka Delecta rozpoczęła kampanię internetową promującą Owocowy Kubek – linię kisieli z kawałkami owoców. Działania reklamowe potrwają do połowy marca i obejmą cztery portale informacyjno-rozrywkowe: Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl oraz Interia.pl.
1 1 0 0 0 24.02.2013Media społecznościowe przewagą konkurencyjną PlayStation 4Firma Sony ujawniła, że motorem napędzającym sprzedaż nowej konsoli PlayStation 4 będą funkcje społecznościowe, które pozwolą graczom na interakcję i dzielenie się między sobą treścią gry przez smartfony.
0 1 0 0 0 24.02.2013Twitter wprowadza API, aby zwiększyć przychody z reklamJeszcze w tym kwartale serwis społecznościowy Twitter udostępni niezależnym programistom interfejs programowania aplikacji reklamowych (API). Ułatwi to reklamodawcom kupowanie i profilowanie twitterowych kampanii.
1 1 0 0 0 24.02.2013Jak osiągnąć sukces na festiwalu Cannes Lions 2013Szczerość i zwięzłość – to podstawowe cechy, które mogą przynieść sukces kreacjom zgłoszonym na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2013. CEO festiwalu, Philip Thomas wskazuje również na kilka trendów zarysowujących się od paru lat podczas wydarzenia.
0 1 0 0 0 23.02.2013Mobile Trends Conference – o czym można było posłuchać21 i 22 lutego w Krakowie odbywała się druga edycja Mobile Trends Conference. Jest to największe w Polsce wydarzenie skupiające branżę mobile. W 22 prelekcjach poruszono najnowsze zagadnienia ze sfery Internetu mobilnego i kwestie nowych form marketingu. Imprezie towarzyszyło rozdanie nagród Mobile Trends Awards dla najlepszych na rynku twórców aplikacji i innych rozwiązań mobilnych w roku 2012.
0 3 0 0 0 22.02.20132,5 mld zł to wartość sponsoringu sportowego w 2012 r. – wyniki badaniaWartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2012 roku wyniosła 2,5 mld złotych. W stosunku do roku poprzedniego był to spadek o ponad 7% i jest on w dużej mierze efektem zmniejszonej liczby ekspozycji marek w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.
0 1 0 0 0 22.02.2013Tesco ujednolica aktywności promocyjne na terenie swoich sklepówOd 1 marca dostawcy Tesco uzyskają przejrzysty model współpracy wraz z jednolitymi zasadami i warunkami realizacji wszystkich prowadzonych przez siebie aktywności promocyjnych. Nowym rozwiązaniem jest m.in. ujednolicenie systemu rozliczeń czy usługa aktywnego sprzedawcy.