0 1 0 0 0 27.05.2013Firma Lorin pod opieką agencji PRFirma Lorin – polski producent kostiumów kąpielowych – rozpoczyna współpracę z agencją Planet PR.
2 1 0 0 0 27.05.2013Filmy z polskiego domu produkcyjnego nagrodzone na World Media Festival 2013 (wideo)Dwie złote nagrody i jedna Grand Award – to wyróżnienia dla dwóch filmów, które na zlecenie firmy Trend Micro zrealizował dom produkcyjny Black Rabbit. Statuetki wręczono 16 maja podczas gali World Media Festival 2013 w Hamburgu.
1 1 0 0 0 27.05.2013Kampania wizerunkowa serwisu GazetaPraca.pl (wideo)W maju rozpoczęła się kampania promująca serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl. Wykorzystane w niej spoty zachęcają do stałego śledzenia ofert i wiadomości z rynku pracy.
0 1 0 0 0 27.05.2013Laureaci programu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2013”W IX edycji programu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja” wyłoniono 14 laureatów z branży FMCG. Czerwonym logotypem projektu będą mogły wyróżniać się teraz na sklepowych półkach m.in. woda Primavera, pasta Colgate Max White One, szampony Hygienic Baby, niektóre fixy Knorra oraz zupa cebulowa Winiary.
1 1 0 0 0 27.05.2013„Sprawdzony mężczyzna” – Rafał Królikowski (wideo)Medicover rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą profilaktykę zdrowia. „Sprawdzony mężczyzna” to akcja skierowana do mężczyzn i zachęcająca ich do profilaktyki przez wykonywanie badań kontrolnych. Ambasadorem akcji został m.in. Rafał Królikowski.
0 1 0 0 0 27.05.2013Trade Media – nowa agencja marketingu w miejscu sprzedażyNa rynku debiutuje Trade Media – agencja zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepów, głównie w hiper- i supermarketach. Proponuje ona swoje usługi przede wszystkim producentom FMCG.
3 3 0 0 0 27.05.2013Rozgadana Dygant, tańcząca Różczka i wielki liść Wojewódzkiego w spotach Play (wideo)Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Kuba Wojewódzki wystąpili w spotach stanowiących kolejną odsłonę kampanii Play. Promują oferty dla osób przenoszących numer.
1 2 0 0 0 27.05.2013Aqua Slim zachęca do zerwania z kilogramami (wideo)Rozpoczęła się kampania trzech marek z portfolio firmy Valeant: Aqua Slim, Slim Coffee i Appetite Control. „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo” – brzmi hasło pierwszej z nich, promującej Aqua Slim – rozpuszczalny w wodzie produkt wspomagający odchudzanie.
1 4 0 0 0 27.05.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKomunikacja produktowa 2.0. Nowe narzędzia nowego marketeraŚwiat zmienia się na naszych oczach. Również świat marketera. Każdy biznes, globalny czy lokalny, dąży do optymalizacji. Liczy się czas i efektywność każdego procesu, istotne są też koszty. (Artykuł promocyjny)
0 1 0 0 0 26.05.2013Marketingowcy pracują najwięcej?Brytyjscy badacze policzyli, że czas spędzany w pracy przez specjalistów ds. marketingu wydłużył się w ciągu ostatnich dwóch lat bardziej niż w wypadku pracowników innych działów w firmach.