1 1 0 0 0 9.10.2013Robert Korzeniowski w kampanii Suzuki SX4 (wideo)Suzuki Motor Poland wprowadza na rynek crossovera SX4 S-Cross. W kampanii reklamowej występuje ambasador modelu – Robert Korzeniowski.
0 6 0 0 0 9.10.2013Bit Torrent prowadzi kampanię na rzecz wolności w InternecieW kampanii outdoorowej protokołu wymiany plików Bit Torrent zastosowano hasła oznajmiające światu, że Internet powinien być wolny. Hasła nawiązują do prowadzonych ostatnio dyskusji na temat prywatności i praw użytkowników Sieci.
0 5 0 0 0 9.10.2013Umlauty promują kursy językowe w Instytucie GoethegoWraz z rozpoczęciem kolejnego semestru kursów językowych startuje kolejna kampania Goethe-Institut – tym razem dotycząca podstaw języka niemieckiego. Centralnym elementem reklam są litery z umlautami: ö, ä, ü oraz „scharfes S”, czyli ß.
0 1 0 0 0 9.10.2013Mediacap uzgadnia warunki przejęcia udziałów w Grupie IQSSpółka Mediacap uzgodniła ramowe warunki przejęcia pakietu kontrolnego w Grupie IQS. Podpisany dokument zakłada odkupienie pakietu 53% udziałów w grupie badawczej.
0 1 0 0 0 9.10.2013Jeliton z kampanią rekomendacjiMarka Jeliton z portfolio Kato Labs przeprowadzi kampanię rekomendacji. Ambasadorzy zrekrutowani przez platformę Rekomenduj.to przetestują produkt i podzielą się opiniami ze znajomymi.
1 1 0 0 0 9.10.2013„Dzień z życia shoppera” – reklama usług 4Frame Shopper Marketing & Communication (wideo)Agencja 4Frame Shopper Marketing & Communication przygotowała spot, w którym przybliża zagadnienie shopper marketingu i promuje świadczone przez siebie usługi.
1 1 0 0 1 9.10.2013Kimi Raikkonen w reklamach kolekcji Denim Performance Wranglera (wideo)W październiku w prasie, na nośnikach w centrach handlowych i metrze warszawskim oraz w Internecie prowadzona jest polska kampania promująca nową kolekcję marki Wrangler – Denim Performance. Twarzą globalnej kampanii marki został kierowca F1 Kimi Raikkonen.
0 6 0 0 0 9.10.2013Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej z kampanią teaserowąNa nośnikach reklamy zewnętrznej w Małopolsce pojawiły się kreacje teaserowe Akademii Rozwoju Ekonomii Społecznej. Plakaty z pytaniami wpisanymi w kształt torby na zakupy promują znak „Zakup prospołeczny”.
0 1 0 0 0 9.10.2013Polski konsument czuje się niedoinformowany – badanie Inquiry i ITBC CommunicationsKonsumenci są zainteresowani informacjami o produktach spożywczych, jednak uważają, że dostęp do nich jest utrudniony – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ITBC Communication przez agencję badawczą Inquiry.
0 1 0 0 0 8.10.2013Nickelodeon sprawdził, z czego śmieją się dzieciDzieci najchętniej śmieją się z programów telewizyjnych (64%), w aktywnej zabawie z rówieśnikami (63%), a także ze swoich zwierzęcych przyjaciół (56%). Wiedzą także, kiedy nie należy się śmiać (np. w sytuacji śmierci, choroby czy nieszczęścia innych) – to niektóre z wyników badania przeprowadzonego przez Ipsos dla kanału Nickelodeon.