0 1 0 0 0 25.08.2014Poczta Polska udostępni bezpłatny Internet w stu placówkachW stu placówkach Poczty Polskiej zlokalizowanych w miejscowościach górskich, nadmorskich oraz w dużych miastach klienci przez najbliższe trzy miesiące mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego Internetu. Dostęp do każdego hotspotu jest możliwy, jeśli użytkownik wyrazi zgodę na wyświetlanie reklam na ekranie urządzenia mobilnego.
6 1 0 0 0 25.08.2014Kino akcji w polskich miastach – AXN promuje jesienną ramówkę (wideo)Stacja AXN promuje nowości w jesiennej ramówce. Ekipa filmowa ruszyła na ulice polskich miast, by pokazać przechodniom, czego mogą się spodziewać po nowych serialach i filmach.
1 1 0 0 0 25.08.2014Tadeusz Sznuk w spocie SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)Ruszyła kampania „Głowa do góry! Czas na lepszy start!” SOS Wiosek Dziecięcych. Zachęca do przekazywania datków na zakup podręczników i szkolnych wyprawek oraz organizację zajęć wyrównujących zaległości edukacyjne dzieci objętych opieką stowarzyszenia.
0 1 0 0 0 22.08.2014TNS Consumer Index w sierpniu stabilnyW sierpniu TNS Consumer Index wyniósł -14,7 pkt. Oznacza to niewielki wzrost względem lipca – wtedy wskaźnik osiągnął -15,9 pkt.
1 1 0 0 0 22.08.2014ING BŚ promuje konto Direct dla Firm i bankowość mobilną (wideo)ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową konta Direct. Tym razem promuje konto dla firmy, pokazując jednocześnie zalety bankowości mobilnej.
2 1 0 0 0 22.08.2014Długowieczne trolle w reklamie Finuu (wideo)ZT Kruszwica wprowadziła na rynek markę Finuu. 8 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca nowy produkt – miks olejów roślinnych i masła. Bohaterami spotu reklamowego są trolle, które m.in. opiekują się krowami i pomagają pszczołom w zapylaniu rzepaku.
0 1 0 0 0 22.08.2014UOKiK ukarał kolejną spółkę sprzedającą towary na pokazachUOKiK przygląda się praktykom przedsiębiorców sprzedających towary na pokazach. Najnowsze działania dotyczą spółek Lama Gold oraz MedForLife. Pierwsza z nich zapłaci niemal 60 tys. kary.
0 2 0 0 0 22.08.2014Radio Tok FM zachęca: „Usłysz swoje miasto”We wrześniu radio Tok FM rozpocznie cykl programów dotyczących bieżących spraw jedenastu wybranych polskich miast. Audycje promowane będą kampanią reklamową.
0 1 0 0 0 22.08.2014Windows tak, ale nie na urządzenia mobilne – Gemius (infografika)W Polsce najpopularniejszą wersją systemu operacyjnego Microsoftu jest Windows 7, który generuje niemal 50 proc. ruchu w polskim Internecie. Gemius sprawdził, jaki procent ruchu pochodzi z tej rodziny systemów oraz czy korzystają z nich także mobilni internauci.
1 1 0 0 0 22.08.2014„Internety, tablety i po co kajety?” – Serce i Rozum idą do szkoły (wideo)Rozpoczęła się kolejna kampania Orange. Zbliża się inauguracja roku szkolnego, a zatem marka promuje „zestaw naukowy”, czyli Neostradę i Internet mobilny z tabletem oraz routerem. Jego zalety przedstawiają Serce i Rozum.