1 1 0 0 0 21.07.2014Kampania reklamowa Augustowa – Najmilszego Miasta w Polsce w plebiscycie Milki (wideo)21 lipca ruszyła kampania promująca Augustów, który w ramach drugiego ogólnopolskiego plebiscytu Milki otrzymał tytuł Najmilszego Miasta w Polsce. W filmie reklamowym wystąpili mieszkańcy.
0 3 0 0 0 21.07.2014Kampania „Stop the Beauty Madness”Rozpoczęła się kampania „Stop the Beauty Madness”. Jej celem jest zmiana postrzegania współczesnych standardów piękna.
0 1 0 0 0 21.07.2014Euronet promuje nowe funkcje wpłatomatówRozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej sieci Euronet Polska. Tym razem promowane są nowe funkcje wpłatomatów.
0 1 0 0 0 21.07.2014Czynnik ludzki nadal potrzebny – badanie na temat obsługi klienta w bankach i firmach ubezpieczeniowychMimo wzrostu popularności aplikacji internetowych i mobilnych respondenci chcą, aby ich banki i towarzystwa ubezpieczeniowe zachowały ludzki wymiar w obsłudze klienta. To jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez Davies Hickman Partners na zlecenie firm Avaya i BT. Zmienia się także sposób interakcji z tymi instytucjami.
1 3 0 0 0 21.07.2014Podsiadło, Nosowska, Dyjak w kampanii promującej 5. edycję Męskiego Grania (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014. W materiałach promocyjnych zobaczyć można artystów tegorocznej edycji, m.in. Dawida Podsiadłę, Katarzynę Nosowską, Marka Dyjaka i Smolika.
0 1 0 0 0 18.07.2014Galeria Rusz wraca do ToruniaGaleria Rusz wznawia działalność w Toruniu. Prace eksponowane będą na dwóch billboardach. Pierwszy z nich stanie 21 lipca przy Szosie Chełmińskiej w okolicach targowiska miejskiego. Drugi zostanie ustawiony przy CSW Znaki Czasu (Wały gen. Sikorskiego 13).
0 1 0 0 0 18.07.2014Nominacje do MTV Video Music Awards 2014 w aplikacji SnapchatTegoroczne nominacje do MTV Video Music Awards zostały zaprezentowane za pośrednictwem aplikacji Snapchat. Będą widoczne przez 24 godziny.
1 1 0 0 0 18.07.2014Kampania promująca stację Fokus TV (wideo)Nadająca od 28 kwietnia stacja Fokus TV rozpoczęła kampanię wizerunkową. Działania poprzedzone były promocją wybranych programów z ramówki.
0 1 0 0 0 18.07.2014Wskaźnik medialności recesji z pierwszym wzrostem od kwietniaPo dwóch spadkach z rzędu wskaźnik medialności recesji pokazał wyższą wartość niż przed miesiącem. W czerwcu wyniosła ona 140 punktów, czyli o 10 proc. więcej niż w maju – wynika z odczytu firmy Press-Service Monitoring Mediów. To drugi miesięczny wzrost WMR w 2014 r.
3 2 0 0 1 18.07.2014Drużyna A zmienia Bytom (wideo)Galeria handlowa Agora Bytom przygotowała akcję promocyjną w przestrzeni miasta. Atrakcyjny Antonio, Awangardowa Andżelika, Ambitny Amadeusz i Aktywna Alicja, czyli Drużyna A, od początku lipca sprawiają mieszkańcom drobne przyjemności.