1 1 0 0 0 19.11.2014„Sztuka sprzątania” według marki Bosch (wideo)W kampanii „Sztuka sprzątania” Bosch promuje żelazka i odkurzacze. Informuje przy tym o promocji konsumenckiej, w ramach której przy zakupie wybranych modeli urządzeń można otrzymać zwrot podatku VAT.
0 1 0 0 0 19.11.2014Kolor służy Annie DąbrowskiejNadające w Warszawie Radio Kolor rozpoczyna działania promocyjne. Twarzą kampanii została piosenkarka Anna Dąbrowska.
0 1 0 0 0 19.11.2014Polacy szukają online informacji o tematyce zdrowotnej i medycznej – Gemius (infografika)Czterech na dziesięciu polskich użytkowników Sieci odwiedza strony internetowe poświęcone tematyce medyczno-zdrowotnej. Prawie pięciokrotnie więcej osób poszukuje informacji związanych z profilaktyką i zdrowym stylem życia niż tych dotyczących konkretnych chorób. To główne wnioski z analizy Gemiusa.
3 1 0 0 0 19.11.2014Big-Active debiutuje w telewizji (wideo)Marka Big-Active rozpoczęła pierwszą wizerunkową kampanię telewizyjną. Pod hasłem „Dopełnienie” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane.
0 4 0 0 0 19.11.2014Ranking sklepów internetowych 2014 r. według Money.plPortal Money.pl po raz dziewiąty ocenił ponad sto największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Każdy z nich został przebadany pod kątem 45 kryteriów, które mają największe znaczenie dla kupujących.
1 1 0 0 0 19.11.2014Reklamy Oral B i sklepu Alka.pl niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)Reklama Oral B, która porównuje liczbę ruchów wykonywanych podczas szczotkowania szczoteczką manualną i elektryczną, musi zostać zmodyfikowana, by nie naruszała Kodeksu etyki reklamy – uznała Komisja Etyki Reklamy. Zastrzeżenia komisji wzbudziła też kreacja OOH sklepu Alka.pl.
0 1 0 0 0 19.11.2014Premiera książki „Praktyka brandingu”Ukazała się książka „Praktyka brandingu”, będąca komentarzem oraz interpretacją 22 praw marketingu sformułowanych przez Ala Riesa i Jacka Trouta. 15 polskich praktyków z inspiracji Macieja Tesławskiego wzięło udział w dyskusji o brandingu, a jej efektem jest właśnie wydana publikacja.
0 1 0 0 0 18.11.2014Już 3 grudnia w Warszawie CSR Case Study DayCSR Case Study Day to spotkanie osób odpowiedzialnych za prowadzenie i realizację działań CSR w firmach. Skierowane jest także do wszystkich zainteresowanych tematyką CSR.
0 1 0 0 0 18.11.2014Polacy i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu – raport Global Havas PR CollectiveChoć na naszym rynku istnieje duża grupa konsumentów, którzy deklarują się jako odpowiedzialni, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu zakupów. Takie wnioski przyniósł przeprowadzony w Polsce sondaż Global Havas PR Collective. Wyniki analizy stosunku konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem opublikowano w raporcie „BeCause It Matters”.
0 1 0 0 0 18.11.2014CeZik i zwycięzcy „Must Be the Music” jurorami w konkursie serwisu ChomikujSerwis Chomikuj.pl ogłosił konkurs „Podziel się swoją pasją”, który jest rozszerzoną wersją ubiegłorocznej akcji. Ma on promować stronę jako narzędzie służące do komunikacji i dzielenia się zainteresowaniami. W jury zasiada m.in. CeZik.