0 1 0 0 0 13.07.2015„Skuteczny jak zawsze. A oszczędny jak nigdy” – kampania ZelmeraRuszyła szeroko zakrojona kampania promująca odkurzacze Zelmera. W jej ramach marka wyjaśnia odbiorcom, jak powinni czytać etykietę energetyczną, by dobrać najlepszy dla siebie odkurzacz. Jednocześnie stara się obalić mit, że to moc świadczy o skuteczności tego sprzętu.
0 1 0 0 0 13.07.2015Zgoda na koncentrację: połączenie sieci Stokrotka i PolomarketUOKiK wydał pozwolenie na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez Polomarket i Stokrotkę. Transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 13.07.2015Tancerka, blogerka i piosenkarka jako Casting Girls marki L’Oréal (wideo)Od 4 maja trwa internetowy projekt L’Oréal Casting Girls. Przez rok ambasadorki akcji będą występować w filmach wideo w umieszczanych w specjalnie założonym serwisie. Hasłem przewodnim projektu promującego koloryzację włosów Casting Crème Gloss L’Oréal Paris jest: „Żyj z pasją, nadaj życiu kolor!”.
0 3 0 0 0 13.07.2015Pokolenie Y: wielozadaniowe, mobilne i… gotowe na emigracjęPrawie połowa Ygreków rozważa możliwość wyjazdu poza Polskę w poszukiwaniu lepszych perspektyw zawodowych i możliwości rozwoju. To jeden z wyników badania opinii studentów, przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami w ramach kampanii „Jestem Ygrekiem. Nie jestem leniem”.
1 1 0 0 0 13.07.2015Alicia Keys w nowej kampanii dżinsów Levi’s (wideo)„Wszystkie kobiety są naturalnie za***iste” – w tak ekspresywny sposób Alicia Keys rozpoczyna swoją wypowiedź w spocie z globalnej kampanii marki Levi's. Działania promują damską linię dżinsów na sezon jesień-zima 2015.
0 1 0 0 0 13.07.2015Rynek spożywczy w Polsce wart w tym roku 243 mld zł – raport PMRW 2015 r. rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnie wartość prawie 243 mld zł, czyli 2,1% więcej w stosunku do poprzedniego roku. PMR opublikował raport pt. „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015–2020”.
0 1 0 0 0 13.07.2015BZ WBK chce oswoić klientów z kartami kredytowymiKampania „Możliwości są po to, żeby je mnożyć!” ma zmienić nastawienie klientów Banku Zachodniego WBK do kart kredytowych oraz zachęcić ich do codziennego korzystania z tego środka płatniczego. Działania ruszyły pod koniec czerwca.
0 2 0 0 0 13.07.2015Badanie Radio Track (kwiecień–czerwiec)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 10.07.2015„Daj się rozpieścić” – Virgin Mobile poszerza target (wideo)Operator wirtualny Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię promującą pakiet Bez Limitu z 5 GB szybkiego Internetu. Motywem przewodnim reklam jest rozpieszczanie, a charakter spotu wskazuje na zmianę grupy docelowej.
1 1 0 0 0 9.07.2015„Zakola z głowy” w spocie leku Loxon 2% (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca wśród mężczyzn Loxon 2% – lek bez recepty, który może być stosowany w leczeniu łysienia androgenowego u mężczyzn i u kobiet. Działania realizowane są w telewizji i Internecie.