0 2 0 0 0 16.02.2015Badanie Radio Track (listopad–styczeń)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 16.02.2015Europejczycy randkują online – badanie firmy GemiusLove.mail.ru, Sympatia.onet.pl, Twoo.com, Randivonal.hu, Flirchi.ru i Dating.dk to najpopularniejsze serwisy randkowe w Rosji, Polsce, Rumunii, na Węgrzech, Ukrainie i w Danii. Gemius zbadał tę kategorię stron w sześciu krajach.
2 1 0 0 0 16.02.2015Danonki promują karty ze zwierzętami (wideo)Rozpoczęła się promocja, w ramach której do Danonków dołączono karty z wizerunkami zwierząt. Towarzyszy jej kampania telewizyjna.
5 1 0 0 0 16.02.2015Ikony sportu inspirują młodych sportowców w kampanii Adidasa (wideo)16 lutego ruszyła kampania reklamowa marki Adidas, która pokazuje, czym jest prawdziwa sportowa pasja. W serii reklam „Sport 15” wystąpili m.in. Leo Messi, James Rodriguez czy DeMarco Murray.
0 1 0 0 0 16.02.2015Marka Lenovo wybrała dom mediowyW przetargu na obsługę mediową marki Lenovo zwyciężył Universal McCann. Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich typów mediów, ze szczególnym uwzględnieniem działań online.
0 0 0 0 0 15.02.2015Orange Polska rozpoczyna detaliczną sprzedaż energiiOrange Energia – tak nazywa się nowa oferta detalicznej sprzedaży energii elektrycznej dla klientów indywidualnych i biznesowych. Oferta jest skierowana do klientów Orange oraz wszystkich tych, którzy zechcą zmienić dostawcę energii.
1 2 0 0 0 15.02.2015Europejska kampania marki Samsonite (wideo)„Travel Lighter to Go Further” to hasło rozpoczynającej się kampanii, która promuje trzy modele lekkich walizek Samsonite. Im lżej w podróży, tym lepiej: tym dalej można dotrzeć i więcej przeżyć – tak można by streścić jej przesłanie.
0 1 0 0 0 15.02.2015YouTube w tym roku kończy 10 lat. Jak rosła jego popularność w Polsce? – Gemius14 lutego 2005 r. została zarejestrowana domena YouTube.com. W maju 2015 r. będzie ona obchodziła dziesiąte urodziny. Z tej okazji Gemius sprawdził, jaką popularnością cieszył się YouTube w Polsce. Analiza objęła dane z lat 2006–2014.
0 3 0 0 0 15.02.2015Tymbark z aplikacją produkującą walentynkowe GIF-yW walentynki Tymbark rozpoczął konkurs Gifmelove. W specjalnej aplikacji internetowej można tworzyć GIF-y z filmów nagrywanych przez użytkowników. W filmach marka zamieszcza napisy spod wirtualnych walentynkowych kapsli.
0 0 0 0 0 13.02.2015Beacony uzupełniają system marketing automationSystem SalesManago wyposażony został w moduł umożliwiający monitorowanie i analizę zachowania klientów w fizycznych punktach sprzedaży. Dane gromadzone są przez zintegrowane z systemem beacony, które niebawem zostaną zamontowane w kilku największych sieciach sprzedażowych w Polsce.