0 1 0 7.12.2016Niemiecka grupa komunikacji marketingowej Serviceplan inwestuje w Group OneGroup One – niezależna grupa komunikacji marketingowej w Polsce – z początkiem grudnia wchodzi w strategiczne partnerstwo z Serviceplan Group. Niemiecka firma, nabywając 25% jej udziałów, stanie się mniejszościowym partnerem kapitałowym, pozostawiając polskiemu zarządowi pełną decyzyjność biznesową.
1 1 0 7.12.2016Nasic promowany spotem w Polsce i Niemczech (wideo)W połowie listopada ruszyła kampania telewizyjna leku na katar Nasic (Klosterfrau). Spot emitowany jest w Polsce i w Niemczech.
0 1 0 7.12.2016Internetowe gwiazdy zachęcają do rejestracji kart w sieci PlushOd 29 listopada trwa aktywacja konsumencka sieci Plus, zachęcająca do rejestracji kart pre-paid w Plushu. Brand hero marki wraz z influencerami odwiedza 4 polskie miasta.
0 6 0 7.12.2016Spowolnienie na rynku reklamy. Najbardziej spadły wydatki branży finansowejW trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 5714 mln zł – wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Trzeci kwartał był jednak zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostu wyniosła 1,8 proc., podczas gdy w pierwszym kwartale było to 3,3 proc., zaś w drugim 2,5 proc.
5 1 0 7.12.2016„YouTube Rewind 2016” – podsumowanie roku na YouTube (wideo)Liczbą ponad miliona fanów może pochwalić się 25 polskich twórców z YouTube. Najpopularniejsi notują wyniki porównywalne do czołowych programów telewizyjnych – wynika z podsumowania „YouTube Rewind 2016”. „Dzieciaki prosto z więzienia...” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również gwiazd YouTube, m.in. kanałów takich jak Abstrachuje.TV i Cyber Marian.
0 1 0 7.12.2016Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku – badanie SW ResearchPonad 40% internautów deklaruje, że drażni ich nieporadność językowa autorów postów publikowanych na Facebooku. Takie wyniki przyniosło badanie „Co najbardziej denerwuje użytkowników Facebooka w komunikacji firm”, przygotowane przez SW Research i Grupę On Board Think Kong.
1 1 0 6.12.2016Wigilia z dań gotowych w kampanii Virtu (wideo)Wraz z rozpoczęciem okresu przedświątecznego ruszyła kampania promocyjna marki Virtu – producenta chłodzonych dań gotowych. Produkty promowane będą w telewizji, prasie kobiecej oraz Internecie.
0 1 0 6.12.2016Fabryka Komunikacji Społecznej dla marek komercyjnychFabryka Komunikacji Społecznej od trzynastu lat zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem kampanii społecznych, głównie dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Obecnie poszerza ofertę o tworzenie strategii i kreacji kampanii marek komercyjnych.
1 1 0 6.12.2016Amazon uruchamia sklep bez kas (wideo)Właśnie otwarty został Amazon Go. To pilotażowy sklep spożywczy, w którym nie ma kas. Kupujący mogą po prostu zapakować towar do torby i wyjść. Zakupy są rozliczane później poprzez konto na Amazonie.
0 2 0 6.12.2016Polacy wydadzą na prezenty świąteczne więcej niż w ubiegłym roku – badanie Maison & PartnersZwyczaj obdarowywania bliskich prezentami pod choinkę jest w Polsce silny. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa badanych zamierza wydać na upominki ponad 300 zł – wynika z badania opinii przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” przez Maison & Partners.