1 1 0 0 0 22.07.2016Flexitol reklamowany w telewizji oraz Internecie (wideo)Z początkiem lipca wystartowała kampania ATL marki Flexitol. Promuje maść do leczenia suchej i popękanej skóry pięt i stóp.
0 1 0 0 0 22.07.2016Ruszyła kampania „Piąte: nie zabijaj!… ale nie w Krakowie”W lipcu wystartowała dwutygodniowa kampania informacyjna „Piąte: nie zabijaj!... ale nie w Krakowie”. Organizatorzy – inicjatywa „Powietrze dla Krakowa” – chcą zwrócić uwagę na fakt, że w dyskusji o niezadowalających efektach walki z miejskim smogiem zapomina się o najistotniejszej kwestii: życiu i zdrowiu mieszkańców.
0 3 0 0 0 22.07.2016IMM: Polowanie na pokemony. Warszawa, Poznań i Kraków lideramiWarszawa, Poznań i Kraków – grający w „Pokemon Go” z tych trzech polskich miast są najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu przeprowadzonego przez IMM, każdego dnia Polacy ponad 10 tys. razy wspominają o aplikacji. Wcześniej na uzbieranie takiej liczby wpisów o pokemonach potrzeba było ponad dwóch miesięcy.
0 1 0 0 0 22.07.2016Do 11 sierpnia można zgłaszać prace w konkursie Złote Spinacze 2016Związek Firm Public Relations po raz czternasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze. Ma on wyłonić najlepsze kampanie public relations w Polsce.
1 1 0 0 0 21.07.2016Skyn prezentuje eksperymentalny strój sportowy wykonany z materiału na prezerwatywy (wideo)Producent prezerwatyw Skyn rozpoczął kampanię wizerunkową. Osią komunikacji jest materiał wideo, który prezentuje opracowany dla marki eksperymentalny projekt stroju sportowego.
0 1 0 0 0 21.07.2016Ponad miliard osób korzysta z aplikacji Facebook Messenger każdego miesiąca (infografika)Mieszkańcy niemal wszystkich krajów świata codziennie używają Messengera, by kontaktować się z najbliższymi osobami i ulubionymi firmami. Jak podaje Facebook, z aplikacji każdego miesiąca korzysta ponad miliard osób.
0 3 0 0 0 21.07.2016Ponad 3/4 internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VoD77 proc. polskich internautów korzysta z serwisów VoD i ogląda w nich długie treści (filmy, seriale, programy telewizyjne) – pokazuje badanie „MEC VideoTrack II”. Od ubiegłego roku nie wzrósł odsetek płacących za wideo online, ale użytkownicy deklarują większe kwoty, a wśród preferowanych form dostępu do serwisów VoD awansował miesięczny abonament.
0 2 0 0 0 21.07.2016Najważniejsze trendy w komunikacji administracji na XIII Konferencji PR w SamorządzieNarzędzia, trendy, doświadczenia i wyzwania komunikacji 2016 r. w instytucjach publicznych – to obszar tematyczny XIII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Odbędzie się ona 28–30 września w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.07.2016Unilever kupuje Dollar Shave Club za miliard dolarów19 lipca Unilever ogłosił, że kupił Dollar Shave Club. Według nieoficjalnych źródeł firma zapłaciła 1 mld dol. Choć szczegóły transakcji nie zostały ujawnione, mówi się, że Michael Dubin pozostanie CEO firmy.
0 1 0 0 0 20.07.2016Firma Kulig pod opieką agencji w social mediaPolska firma obuwnicza Kulig rozpoczyna współpracę z Click Community. Agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji w serwisach społecznościowych.