0 1 0 0 0 14.10.2016Lexus poszerza współpracę z Heads AdvertisingToyota Central Europe powierzyła agencji Heads Advertising realizację działań ATL oraz w Internecie dla marki Lexus na rynku węgierskim, czeskim i słowackim.
0 2 0 0 0 14.10.2016Golden Drum 2016 – duży wzrost liczby zgłoszeń agencji niezależnychO nagrody Golden Drum 2016 rywalizuje 1215 prac z 26 krajów. 23. edycja Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Golden Drum odbędzie się 18–21 października w Lublanie.
0 1 0 0 0 14.10.2016Havas Media Group otwiera nowe biura w Europie i kupuje Target MCGHavas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media Słowacja i Arena Media Turcja – to 4 nowe biura Havas Media Group. Otwierając je, Grupa wzmacnia swoją ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.
2 2 0 0 0 14.10.2016Maciej Stuhr ambasadorem Sony Mobile (wideo)W sieciach handlowych i operatorskich ruszyła sprzedaż smartfonów Sony Xperia XZ. Towarzyszy jej kampania „Bądź mistrzem chwili” wraz z akcją promocyjną „XtraPaździernik” skierowaną do lojalnych klientów. Ambasadorem marki Sony Mobile został aktor Maciej Stuhr.
2 1 0 0 0 14.10.2016Jesienno-zimowa kampania mody na Allegro (wideo)Wystartowała kampania kategorii Moda w serwisie Allegro. Działania są kontynuacją wiosennego konceptu „Mam swój styl”.
3 1 0 0 0 14.10.2016Z brytyjskiego Tesco znikają produkty UnileveraDove, Domestos, Knorr czy Hellmann’s – produktów tych marek już wkrótce nie znajdą na półkach Tesco brytyjscy konsumenci. Powód? Spadek wartości funta po referendum w sprawie Brexitu i brak porozumienia między firmami.
0 1 0 0 0 13.10.2016IndaHash wchodzi na rynek RPA i rozpoczyna strategiczne partnerstwo z MediacomemZ początkiem września wystartowała pierwsza kampania IndaHash i Mediacomu w RPA. Akcja realizowana dla marki należącej do firmy Revlon to początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem IndaHash na rynku RPA.
0 2 0 0 0 13.10.2016Zegarki i biżuteria z największą dynamiką wzrostów reklamowych w pierwszej połowie 2016 r.Według analizy domu mediowego Codemedia w I i II kwartale 2016 r. sektor mody przeznaczył na działania promocyjne ponad 112 mln zł. To o ponad 14 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Najbardziej wzrosły nakłady na promocję zegarków i biżuterii.
1 1 0 0 0 13.10.2016Rainbow promuje ofertę na wakacje 2017 (wideo)10 października wystartowała kampania biura podróży Rainbow, dotycząca oferty na wakacje 2017 r. Jej celem jest m.in. przekonanie klientów, że w wakacje warto odpocząć od codziennej rutyny.
1 1 0 0 0 13.10.2016Credit Agricole promuje kredyt gotówkowy w radiu i na outdoorze (audio)Na początku października wystartowała kampania banku Credit Agricole. Promuje kredyt gotówkowy.