1 0 0 22.10.2018Telewizyjna odsłona kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”22 października Aviva rozpoczęła kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma tłumaczy w niej, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog. Proponuje zatem rozwiązanie – domowe oczyszczacze powietrza dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie w tej firmie.
0 2 0 22.10.2018Wystartował konkurs na nagrodę publiczności w Złotych Spinaczach 2018Po raz drugi w ramach konkursu Złote Spinacze przyznana zostanie nagroda publiczności. Rozpoczęło się internetowe głosowanie, które potrwa do 23 listopada do północy. W konkursie bierze udział 30 projektów. Zwycięzcę poznamy 7 grudnia.
1 0 0 22.10.2018Jak brzmi czekolada? E. Wedel promuje linię premium dźwiękami procesu produkcjiE. Wedel rozpoczął kampanię promującą czekolady gorzkie z linii premium. Marka przygotowała spot, który działa nie tylko na zmysł wzroku, ale i słuchu. Wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu produkcji.
1 1 0 22.10.2018„W naturze nic nie ginie” – Tymbark promuje sok pomidorowyTymbark rozpoczął kampanię soku pomidorowego. Promuje go jako źródło błonnika i potasu.
0 1 0 22.10.2018Dawid Podsiadło sprzedawał płyty pod Pałacem KulturyW Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki stanął zielony kiosk. 19 października zasiadał w nim Dawid Podsiadło. Wokalista sprzedawał tam swoją nową płytę.
0 4 0 22.10.2018Znamy laureatów Golden Drum 2018. 180heartbeats + Jung v Matt najlepszą agencją niezależną19 października poznaliśmy zwycięzców 25. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Najlepszą siecią okazał się McCann. Tytuł najlepszej agencji zdobył McCann Bucharest. W sumie przyznano 26 złotych i 50 srebrnych statuetek oraz 12 nagród Grand Prix.
0 0 0 19.10.2018Pięć marketingowych trendów na Instagramie na 2019 r.Instagram to jeden z największych kanałów marketingowych naszych czasów. Świetnie nadaje się do prowadzenia działań content marketingowych, zamieszczania płatnej reklamy, ale i komunikacji marki z klientami. Daje możliwość zwiększania zaangażowania i osiągania większych niż średnia zwrotów z inwestycji. Jaka przyszłość czeka tę platformę w 2019 r.?
0 2 0 19.10.2018Orange i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami społecznymi według FOBEksperci, dziennikarze i internauci ocenili raporty oraz sprawozdania przedstawiające informacje niefinansowe firm i organizacji. W 12. edycji konkursu Raporty Społeczne oceniono rekordową liczbę 49 publikacji. W głównych kategoriach zwyciężyły Orange Polska i Cyfrowy Polsat.
0 0 1 19.10.2018Rusza kolejna edycja Tour de E-commerceZ badania przeprowadzonego przez Gemius wynika, że coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny to tylko kilka z przyczyn, dla których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz profesjonalniej podchodzić do promocji swoich sklepów i obsługi klienta. Przydatną wiedzę mogą zdobyć podczas kolejnej edycji Tour de E-commerce.
0 7 0 19.10.2018Toyota C-HR w stylizacji AdidasaTajlandzka Toyota zaprezentowała crossover C-HR w nowej stylizacji opracowanej wspólnie z marką Adidas. Efektem tej współpracy są także gadżety marki odzieży sportowej z logo C-HR, które otrzymają w najbliższym czasie nabywcy samochodu.