0 0 0 0 0 4.07.2017MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategicznąSieć sklepów MediaMarkt wybrała nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart & Brain.
0 0 0 0 0 4.07.2017 Aktualizacja: 12:157.07.2017Zmiana w regulaminie konkursu Złote Spinacze 2017W regulaminie Złotych Spinaczy 2017 wprowadzono zmianę. Do konkursu można zgłaszać projekty zrealizowane w okresie 2016/2017, czyli w całym 2016 r. oraz w części 2017 – do dnia przesłania zgłoszenia.
0 0 0 0 0 4.07.2017Żołądkowa Gorzka wybrała agencję reklamowąPrzetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej należącej do portfolio Stock Polska wygrała agencja John Pitcher. Przygotowała ona nową platformę komunikacji do wprowadzenia we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka.
0 1 0 0 0 3.07.2017Google eksperymentuje z reklamami w VRW ramach wewnętrznego inkubatora Area 120 Google rozpoczął prace nad reklamami wykorzystującymi wirtualną rzeczywistość. Projekt Advr zaprezentowany został za pomocą GIF-u.
1 1 0 0 0 3.07.2017Kampania „W stylu Paradyż” z udziałem Doroty Szelągowskiej i blogerekW czerwcu wystartowała kampania marketingowa Ceramiki Paradyż. Twarzą działań została dziennikarka i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska. W akcji udział biorą również blogerki: Jagoda z Lovingit, Anna z WhatAnnaWears oraz Malwina z Bakusiowa.
3 0 0 0 0 3.07.2017Raper Sokół w kampanii AxeMarka Axe w 2016 r. zainaugurowała kampanię „Find Your Magic”. Ma ona podkreślać indywidualność mężczyzn i obalać stereotypy przeszkadzające im w wyrażaniu siebie. Bohaterem nowej odsłony został raper Wojciech Sosnowski, znany jako Sokół.
0 0 0 0 0 3.07.2017Twitter ogłasza nowe partnerstwo reklamowe w PolsceOficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym Facebooka w Polsce została firma Httpool. Od 1 lipca zajmuje się sprzedażą reklam na tej platformie w naszym kraju.
0 5 0 0 0 3.07.2017Raport UKE: mniej kart SIM, mniej SMS-ówNa koniec ub.r. aktywnych było 55,5 mln kart SIM – wynika z „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2016 r.” UKE. To o 2% mniej niż rok wcześniej. Spadek jest efektem wprowadzenia przepisów nakładających obowiązek rejestracji kart pre-paid. Znacznemu zmniejszeniu uległa również liczba wysłanych SMS-ów.
2 0 0 0 0 3.07.2017„Superfotelik” – kampania wizerunkowa Nest BankuOd czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest spot Nest Banku zatytułowany „Superfotelik”. W kampanii teaserowej udział wzięli Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Czteromiesięczna akcja to kolejna odsłona działań wizerunkowych marki.
1 0 0 0 1 3.07.2017Kot młodego boga w kampanii Prudentiala ostrzega przed rakiem, udarem i zawałemRuszyła kolejna odsłona kampanii Prudentiala „Młodzi bogowie”. Reklama, której głównym bohaterem jest kot, ma zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania.