Opakowanie szyte na miarę
  • 0
  • 1
21.06.2005

Opakowanie szyte na miarę

DN Pre-Creation to nowatorska na polskim rynku metoda pracy wdrożona w Studio DN Design Group, jednej z wiodących i najstarszych firm zajmujących się wizualną tożsamością marki. Dzięki DN Pre-Creation projekt opakowania powstaje w oparciu o wiarygodne informacje otrzymane nie tylko z raportów agencji badawczej, ale przede wszystkim bezpośrednio od konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2005

Finalista Mobile Career Start-Up

Agnieszka Sołtysiak, absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej została laureatką konkursu Mobile Career Start-Up, którego organizatorem jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY! oraz integrator usług mobilnych, firma One-2-One. Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenia nagród nastąpiło podczas uroczystej gali, która odbyła się 10 czerwca w gmachu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu z udziałem zwycięzców, organizatorów, patronów i zaproszonych gości specjalnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2005

Złota Strzała i wyróżnienie dla TEQUILAPolska

Agencja marketing services TEQUILAPolska zdobyła Złotą Strzałę oraz wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez VFP Communications - wydawcę magazynu "Media i Marketing Polska". TEQUILAPolska otrzymała nagrodę w kategorii projekty graficzne za akcję „Zakochane Warzywa” dla Unilever Polska oraz wyróżnienie w kategorii kampania za kampanię „Żubr występuje wszędzie” dla Kompanii Piwowarskiej.