Złota Strzała i wyróżnienie dla TEQUILAPolska
  • 0
  • 1
21.06.2005

Złota Strzała i wyróżnienie dla TEQUILAPolska

Agencja marketing services TEQUILAPolska zdobyła Złotą Strzałę oraz wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała” organizowanym przez VFP Communications – wydawcę magazynu „Media i Marketing Polska”. TEQUILAPolska otrzymała nagrodę w kategorii projekty graficzne za akcję „Zakochane Warzywa” dla Unilever Polska oraz wyróżnienie w kategorii kampania za kampanię „Żubr występuje wszędzie” dla Kompanii Piwowarskiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2005

TEQUILAPolska dla Tyskie

Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii „Tyskie stawia ławki”. Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.