On Board PR Ecco Network dla MTV Networks Polska
  • 0
  • 1
13.05.2010

On Board PR Ecco Network dla MTV Networks Polska

Spółka MTV Networks Polska powierzyła agencji On Board PR Ecco Network wsparcie działań public relations prowadzonych w związku ze startem pasma Comedy Central Family na kanale VH 1 Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2010

Aster: wyciśnij 100% z mundialu

„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem Aster rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR, umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek. Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.