O visual merchandisingu podczas Targów Invest-Hotel 2008
  • 0
  • 1
13.10.2008

O visual merchandisingu podczas Targów Invest-Hotel 2008

Visual merchandising, czyli kreatywna prezentacja produktu, ma kluczowe znaczenie dla promocji i sprzedaży w każdej branży. O najlepszych praktykach, oryginalnych pomysłach na prezentację produktu w oparciu o wiedzę charakterystyczną dla różnych dziedzin nauki, doświadczenie i twórczą wyobraźnię opowiadać będzie światowej sławy specjalista z tej dziedziny – Martin M. Pegler – profesor Instytutu Mody i Technologii (Fashion Institute of Technology) z Nowego Jorku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2008

"Zamień papierowy wyciąg na książkę" - ogólnopolska kampania PKO BP

„Zamień papierowy wyciąg na książkę”- to hasło ogólnopolskiej kampanii mającej na celu wzbogacenie księgozbiorów bibliotek publicznych. Dzięki klientom PKO BP, którzy w okresie od 11 października do 31 grudnia br. zrezygnują z otrzymywania papierowych wyciągów z konta, do bibliotek trafią książki z wyjątkowej kolekcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Akcji towarzyszyć będą zbiórki książek dla dzieci w centrach handlowych na terenie całego kraju. Organizatorem przedsięwzięcia jest PKO BP we współpracy z fundacją ABCXXI.