0 1 0 0 0 14.08.2008Wspólny pakiet reklamowy dla Inwestycje.pl i Waluty.comGrupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie. Wspólny pakiet cenowy obu portali pozwala zaplanować o wiele skuteczniejszą i bardziej kompleksową kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 14.08.2008Tatrzański Park Narodowy i Bakalie Studio Brandingowe wspólnie dla programu Natura 2000Rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem „Niech żyje Natura!“, promująca cele i kreująca wizerunek programu ochrony środowiska Natura 2000. Kampania ma na celu uświadomienie jej odbiorcom, że natura jest wspólnym dobrem a europejski program Natura 2000 ma na celu ochronę populacji roślin i zwierząt oraz regulowanie działań człowieka na obszarach objętych programem.
0 1 0 0 0 14.08.2008Media negatywnie o PRW lipcu prawie dwukrotnie - względem czerwca - wzrosła liczba materiałów negatywnych o branży PR, jak wynika z raportu PRoto.pl. Najwięcej pojawiło się ich w kontekście marketingu politycznego i PR-u regionalnego. A najczęściej o public relations pisała w lipcu Gazeta Wyborcza.
0 1 0 0 0 14.08.2008Kampania reklamowa Karpackich Klimatów16 sierpnia rusza kampania reklamowa Karpackich Klimatów, czyli międzynarodowej imprezy kulturalnej, prezentującej bogactwo i różnorodność regionu karpackiego. Działania reklamowe po raz pierwszy w historii imprezy pojawią się w całym regionie podkarpackim, a przede wszystkim w bieszczadzkich miejscowościach wypoczynkowych.
0 1 0 0 0 14.08.2008Espais nowym klientem Euro RSCG SensorsHiszpański developer Espais rozpoczął współpracę z Euro RSCG Sensors. Agencja odpowiedzialna jest za komunikację korporacyjną klienta oraz obsługę PR pierwszej inwestycji developera w Polsce - osiedla CityZen, powstającego na warszawskim Mokotowie.
0 1 0 0 0 14.08.2008Emlab dla PGEAgencja Emlab S.A. (grupa Change Integrated) obsługuje stoisko sponsorskie Polskiej Grupy Energetycznej podczas cyklu koncertów RMF FM „Muzyka najlepsza pod słońcem”.
0 1 0 0 0 14.08.2008Synergia w ceniePowstała grupa pod nazwą ASM group. W jej strukturze znalazła się firma Partner ASM działająca na polskim rynku od 10 lat specjalizująca się w obsłudze działań wsparcia sprzedaży, jak i komunikacji marketingowej, a także trzy nowe firmy oferujące wyspecjalizowane usługi dla biznesu.
0 1 0 0 0 14.08.2008Strefa Mocy Polkomtel S.A.Już po raz drugi Agencja Reklamowa Wizard obsługuje „Strefę Mocy” dla Polkomtel S.A.
0 1 0 0 0 13.08.2008IMR advertising by PR i linie lotniczeAgencja na zlecenie Przedstawicielstwa Linii Lotniczych w Polsce – BARIP – opracuje szatę graficzną, zredaguje teksty i zajmie się drukiem „Biuletynu Lobbingowego” zatytułowanego „Propozycja zmiany ustawy Prawo lotnicze w zakresie opłat lotniskowych”.
0 1 0 0 0 13.08.2008Anna Barańska nową ambasadorką marki adidas w PolsceAnna Barańska dołączyła do grona sportowców zaangażowanych w promocję marki adidas. Kontrakt pomiędzy reprezentującą Annę Barańską firmą Business Sport Solutions a adidas Poland podpisano 31 lipca 2008 w Warszawie. Po powrocie z Olimpiady siatkarka rozpocznie promocję nowej kolekcji ubrań adidas Women.