0 1 0 0 0 23.10.2008Predefiniowane profile behawioralne w ofercie reklamowej OnetuPortal Onet.pl rozszerza ofertę targetowania behawioralnego reklam. Dostępna dotąd propozycja profili behawioralnych tworzonych „na miarę”, czyli indywidualnie pod konkretną kampanię klienta, została wzbogacona o 11 predefiniowanych profili behawioralnych.
0 1 0 0 0 23.10.2008Największa pralka w WarszawieJest ponad 1200 razy większa od zwykłej pralki. Ma wysokość 5 pięter. Widać ją z odległości kilkuset metrów - to przestrzenna reklama pralki Electrolux Time Manager.
0 1 0 0 0 23.10.2008Bonarka 4 Business nagrodzonaDwoma nagrodami został wyróżniony internetowy serwis bonarka4business.pl, promujący najnowszą inwestycję biurową firmy TriGranit Development Polska Sp. z o.o. oraz IPR S.A. o nazwie Bonarka 4 Business.
0 1 0 0 0 23.10.2008Redshoes licytuje – unikalna aukcja prac plastycznych24 października 2008 r. na stronie internetowej Programu „Łatwiej” rozpocznie się internetowa aukcja prac plastycznych, wykonanych przez osoby zmagające się ze schizofrenią. Program działa od 2007 roku, a stworzony został dzięki firmie Valeant Pharmaceuticals International z myślą o osobach bezpośrednio dotkniętych problemem schizofrenii, ich rodzinach, bliskich i opiekunach. Pomysł, koncepcja, wykonanie i obsługa programu należy do Redshoes Advertising Agency.
0 1 0 0 0 23.10.2008Bioaron C – jesienna odsłona z Banah GroupZadaniem Agencji Banah Group było przygotowanie kampanii outdoorowej, kontynuującej budowanie wizerunku marki Bioaron C.
1 1 0 0 0 22.10.2008Sukces Jelfy i kampanii SpecTabu na międzynarodowym festiwalu reklamy (wideo)Podczas 15. edycji festiwalu reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu firma farmaceutyczna Jelfa otrzymała przyznaną po raz pierwszy nagrodę dla klientów Golden Winged Nike w kategorii heath & beauty. Kampania wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek zdobyła nagrody za kreatywność.
0 1 0 0 0 22.10.2008Ze skrajności w skrajność, czyli medialny odbiór światowego kryzysuDominującym tematem w mediach od kilku tygodni stał się światowy kryzys gospodarczy. Press-Service Monitoring Mediów przeanalizował artykuły z 10 głównych tytułów, określając liczbę oraz charakter publikacji, dotyczących sytuacji w gospodarce. Czyje prognozy się sprawdziły? Kto miał rację – analitycy, którzy zwiastowali katastrofalne skutki kryzysu, czy ci, którzy bagatelizowali jego następstwa? I wreszcie – czy media podgrzewały atmosferę, czy uspokajały, łagodząc ton publikacji?
0 1 0 0 0 22.10.2008Vademecum Styl Managera 200923 października ukaże się kolejna publikacja z serii: roczniki tematyczne Manager Magazin. Tym razem to wyjątkowe vademecum wprowadzające w świat męskiej mody. Przewodnikami są menedżerowie, którzy zgodzili się pokazać swoje garderoby. Jak wybrać garnitur, koszulę, buty - dostosowane do pory dnia, sytuacji, dodatki i akcesoria podkreślające osobowość?
0 1 0 0 0 22.10.2008A2 Multimedia wspólnie z Fotka.tvSpółka A2 Multimedia należąca do ATM Grupy i Agory - zajmująca się produkcją i dystrybucją formatów wideo udostępnianych przez internet w postaci cyfrowej - rozpoczęła współpracę z portalem Fotka.tv. Popularne seriale, znane dotychczas z Tivi.pl, takie jak: „Waga", „Łazienka" i „Blog obok", będą redystrybuowane także w nowym serwisie Fotka.tv.
0 1 0 0 0 22.10.2008Międzynarodowy kontrakt Pro-Creation i Colgate-PalmoliveAgencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja odpowiada za wykonanie równoległych serwisów dla różnych krajów europejskich, w tym Polski.