Nowości w ofercie ConSensus Technology
  • 0
  • 1
16.02.2006

Nowości w ofercie ConSensus Technology

ConSensus Technology zaprezentował polskim klientom nowe urządzenia do marketingu zapachowego. Nowe modele zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o polskich klientach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2006

DATA SOLUTIONS reorganizuje strukturę

Agencja DATA SOLUTIONS zrestrukturyzowała swój Dział Baz Danych tworząc dwa niezależne działy – Direct Marketing Services, który zajmie się koordynacją akcji promocyjnych oraz Database & IT Departament odpowiedzialny za produkty i usługi związane z zarządzaniem oraz analizą baz danych. Zmiany w agencji są związane z dynamicznym rozwojem DATA SOLUTIONS i mają na celu usprawnienie realizacji rosnącej ilości projektów w zakresie tworzenia oraz prowadzenia platform lojalnościowych i baz danych.