Nowe trendy w Public Relations
  • 0
  • 1
13.09.2005

Nowe trendy w Public Relations

Działania PR stanowią istotny i coraz ważniejszy element budowania marki. Jak zatem komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, by osiągnąć zamierzone cele? Jakie kroki podejmować w sytuacji kryzysowej? Jak umiejętnie wykorzystać sponsoring? Te i inne zagadnienia poruszone zostaną podczas kongresu „Nowe trendy w Public Relations”, który odbędzie się 29–30 września 2005 w Hotelu Bristol w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma szkoleniowa ECU Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2005